یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

به گزارش انارما ، حجت الاسلام موسوی در جمع پرشور بسیجیان انار ابتدا با  اشاره به واقعه عظیم کربلا گفت:مهم ترین شاخصه ی شهدای کربلا اینست که در عصر خود راه درست را تشخیص دادند و در رکاب اباعبدالله عاشقانه به شهادت رسیدند.کربلا تمام نشده است چرا که کربلا یک فرهنگ است که در طول […]

IMG_8374

به گزارش انارما ، حجت الاسلام موسوی در جمع پرشور بسیجیان انار ابتدا با  اشاره به واقعه عظیم کربلا گفت:مهم ترین شاخصه ی شهدای کربلا اینست که در عصر خود راه درست را تشخیص دادند و در رکاب اباعبدالله عاشقانه به شهادت رسیدند.کربلا تمام نشده است چرا که کربلا یک فرهنگ است که در طول تاریخ استمرار دارد.جمله (کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا) نه آیه قرآن است و نه حدیث اما حرف حسابی است که حتی امام خمینی(ره) بارها در صحبت هایشان به آن اشاره کردند. دوران دفاع مقدس بسیجیان ما کربلایی عمل کردند و تشخیص دادند که محور عالم ولایت فقیه است .

موسوی در ادامه با اشاره به نقش مهم اهلبیت(ع) در زمان خودشان گفت: خروجی مکتب اهلبیت افراد بزرگی همچون امام راحل،رهبر معظم انقلاب، سیدحسن نصرالله و شهیدنواب صفوی هستند. وقتی به سخنرانی های بنیانگذار کبیر انقلاب می اندیشیم می بینم که امام با چه عظمت و اقتداری می گوید آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند و این روحیه بزرگ در رهبر معظم انقلاب نیز جلوه گر است.  بسیجیان! نکند به گونه ای عادت کنیم که بگوییم خب دیگر اینقدر گفتیم مرگ بر آمریکا سودی نداشت و دیگر تکراری شده اشت.خیر! اینگونه نباید باشد آمریکا یک دشمن واقعی است.

 

وی در ادامه با تاکید بر جنگ فرهنگی گفت: حضرت آقا در  گذشته از واژه هایی همچون ناتوفرهنگی و شبیخون فرهنگی استفاده می کردند اما در سال های اخیر به صراحت از جنگ فرهنگی بزرگ دشمن خبر می دهند.آری! امروز دیگر خبری از جنگ پشت خاکریز و جنگ رودررو نیست و دشمن به خانه های ما نفوذ کرده و سعی دارد تفکر ناب شیعی را از خانواده های ما بگیرد.  از سال۸۸تاکنون بیش از ۶۰ شبکه فارسی زبان ماهواره ای ایجاد شده براستی آنها بدنبال راحتی و آسایش ما هستند. آیا جز اینکه سعی در گرفتن تفکر بسیجی از مردم ما را دارند.

حجت الاسلام موسوی در پایان با اشاره به نقش مهم و تعیین کننده اقتصاد مقاومتی گفت: مردم ما برای رسیدن به اقتصادی که بتواند دست رد بر سینه اجناس خارجی بزند باید از تولید ملی حمایت کنند و حتی در مصارف روزانه شان از اجناس تولید داخل استفاده کنند و اطمینان داشته باشند که خرید آنها اگر تولید ملی باشد زمینه خودکفایی ملی و اقتصادی را فراهم میکنند.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی