چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 1 May 2024

 به گزارش انارما ،همزمان با سراسر کشور شانزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان اناروبه صورت نمادین در دبیرستان نمونه دولتی شهید دستغیب گلشن برگزار شد. این برنامه در شهرستان انار با مشارکت آموزش و پرورش، هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس و نیروی انتظامی، آب و فاضلاب، برق و ستاد بحران برگزار شد. […]

 به گزارش انارما ،همزمان با سراسر کشور شانزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان اناروبه صورت نمادین در دبیرستان نمونه دولتی شهید دستغیب گلشن برگزار شد.

این برنامه در شهرستان انار با مشارکت آموزش و پرورش، هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس و نیروی انتظامی، آب و فاضلاب، برق و ستاد بحران برگزار شد. ضمن اینکه تشکیلات دانش آموزی نیز نقش موثری ایفا کردند.

تمرین زلزله در شهرستان انار با به صدا درآمدن آژیر و پناه گیری دانش آموزان که از قبل آموزش های لازم را دیده بودند شروع شد و با تشکیل اتاق بحران تصمیمات لازم برای جلوگیری از ادامه بحران و دیگر اقدامات مقتضی ادامه پیدا کرد.

 

http://cms.medu.ir/3822/3822Docs/gallery/gpic385/gpic385_28.jpg

 

 

http://cms.medu.ir/3822/3822Docs/gallery/gpic385/gpic385_29.jpg

منبع:سایت آموزش و پرورش انار

دیدگاه کاربران

داریوش دوشنبه 1 دسامبر 2014 - 12:40 ق.ظ

منم که هستم
خخخخخ

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی