جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از اضافه شدن ۱۹ پزشک متخصص و فوق تخصص در زمینه های مختلف به کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان طی امسال خبر داد. به گزارش انارما، محمدرضا میرزا بیگی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو متخصص مغز و اعصاب، یک متخصص قلب و عروق، دو متخصص […]

معاون دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مطرح کرد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از اضافه شدن ۱۹ پزشک متخصص و فوق تخصص در زمینه های مختلف به کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان طی امسال خبر داد.

به گزارش انارما، محمدرضا میرزا بیگی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو متخصص مغز و اعصاب، یک متخصص قلب و عروق، دو متخصص داخلی، دو متخصص رادیولوژی، یک جراح مغز و اعصاب، یک متخصص جراح عمومی، یک متخصص گوش و حلق بینی، سه متخصص طب اورژانس، یک متخصص بیهوشی، یک متخصص زنان و زایمان، یک متخصص کودکان، یک متخصص چشم پزشکی، یک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و یک فوق تخصص آنکولوژی(سرطان) در راستای خدمات رسانی به مردم به کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اضافه شده است.

وی بیان داشت: با افزایش پزشکان، تعداد متخصصان به ۸۲  نفر رسیده است در حالی که در گذشته ۶۳ متخصص وجود داشت.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به بروز حوادث ترافیکی و آسیب های ناشی از تصادفات و رانندگی ها در این شهرستان و اینکه افراد مصدوم بیشتر به حالت کما و بیهوشی می رفتند و برای مداوا به شهرهای مجاور انتقال می افتند، نیاز اساسی دانشگاه علوم پزشکی به جراح مغز و اعصاب بود که این امر انجام شد.

میرزابیگی ادامه داد: جراح مغز و اعصاب، جراح عمومی و فوق تخصص آنکولوژی به کادر پزشکی و درمانی اضافه شد تا ارائه این خدمات درمانی سرعت بیشتری در شهرستان به خود بگیرد.

وجود متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در رفسنجان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از بکارگیری متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در رفسنجان برای نخستین بار خبر داد و گفت: در مجموع از قبل ۶۳ متخصص در زمینه های مختلف و ۱۰ فوق تخصص در زمینه های جراحی ترمیمی، اطفال، ریه، گوارش و کبد، جراحی قلب، خون و سرطان، قلب کودکان غدد و قلب و عروق در بیمارستان های دولتی رفسنجان خدمت رسانی می کنند.

میرزابیگی در زمینه خدمات بهداشتی درمانی در شهرستان انار نیز تصریح کرد: متخصص زنان و زایمان و چندین پزشک عمومی در این شهرستان مستقر هستند و متخصصین اطفال، داخلی، ارولوژی، مغز و اعصاب و چشم نیز هر روز به صورت پاره وقت به مردم این شهرستان خدمات درمانی ارائه می دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این زمینه خبر داد: درمانگاهی با مشارکت بخش خصوصی در انار دائر شده که  دانشگاه نیز برای راه اندازی هرچه سریع تر این مکان موافقت اصولی را صادر کرده است .

منبع:مهر

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی