چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 1 May 2024

 مدارس هوشمند از دستاوردهای مهم توسعه فناوری اطلاعات دربرنامه‌های آموزش و پرورش است که کمی دیرتر از برخی نقاط کشور در بیاض هم به یاری دانش آموزان و معلمین شتافت. به گزارش انارما به نقل از بیاض نیوز،روز یکشنبه  اولین کلاس هوشمند در بیاض در کلاس چهارم دبستان شهید غیاثی افتتاح گردید. این امر با […]

 مدارس هوشمند از دستاوردهای مهم توسعه فناوری اطلاعات دربرنامه‌های آموزش و پرورش است که کمی دیرتر از برخی نقاط کشور در بیاض هم به یاری دانش آموزان و معلمین شتافت.

به گزارش انارما به نقل از بیاض نیوز،روز یکشنبه  اولین کلاس هوشمند در بیاض در کلاس چهارم دبستان شهید غیاثی افتتاح گردید. این امر با همت  اولیاء دانش آموزان این کلاس صورت گرفت.
محمد علم مدیر مجتمع آموزشی امام علی (ع) بیاض در حاشیه افتتاح این کلاس هوشمند، ضمن تشکر از اولیاء دانش آموزان بخاطر مساعدت در این امر، با اشاره به فواید وآثار ونتایج هوشمند سازی مدارس که تسهیل اموزش و تفهیم آسان تر مطالب درسی مهم ترین نتیجه است افزود: نتایج این این امر نه فقط درمحیط آموزشی تاثیرات خود را خواهد داشت بلکه تحولی نوین همراه باتجارب واقعی محیط زندگی دانش آموزان و فردای آن‌ها خواهد بود، وی اظهار امیدواری کرد با کمک مدیریت آموزش و پرورش و مساعدت های اولیاء دانش آموزان هرچه سریع تر سایر کلاس ها و مدارس بیاض هوشمند گردد.

http://www.20share.ir/uploads/wp1yrr5m5y6k85h0x7ga.pnghttp://www.20share.ir/uploads/0vgc339rwiyuqhiw8xiv.png

http://www.20share.ir/uploads/5jsmp75l2d02fthurxo.png

http://www.20share.ir/uploads/vqbd2ci2ssu3o2x53pk.png

http://www.20share.ir/uploads/s7azadubo2hmx30ey36f.png

http://www.20share.ir/uploads/5jfc15qfs7pq4oj6h9m.png

http://www.20share.ir/uploads/w4sk3pzkwedlbcvzdse.png

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی