یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

دادستان عمومی و انقلاب انار با اشاره به اثرات مخرب ماهواره بر مقوله فرهنگ گفت: مردم این شهرستان در اقدامی خودجوش دیش های ماهواره های خود را تحویل مقامات انتظامی و قضائی دادند. به گزارش انارما،مرتضی رعیتی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جنگ نرم گفت: یکی از راه هایی که دشمنان از […]

IMG_5273 - Copy
دادستان عمومی و انقلاب انار با اشاره به اثرات مخرب ماهواره بر مقوله فرهنگ گفت: مردم این شهرستان در اقدامی خودجوش دیش های ماهواره های خود را تحویل مقامات انتظامی و قضائی دادند.

به گزارش انارما،مرتضی رعیتی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جنگ نرم گفت: یکی از راه هایی که دشمنان از آن برای ضربه زدن به نظام استفاده می کنند تهاجم فرهنگی است.

وی ماهواره ها را از جمله ابزارهای تهاجم فرهنگی دانست و اذعان داشت: دشمنان با راه اندازی شبکه های ضد اسلام که تعداد زیادی از آنها فارسی زبان نیز هستند قصد دارند بنیان خانواده ها را سست کرده و فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگی ایرانی اسلامی ما کنند.

رعیتی بر لزوم هوشیاری خانواده ها در این خصوص تاکید کرد و گفت: خوشبختانه با اطلاع رسانی و آگاه سازی خوبی در سطح این شهرستان صورت گرفت تعداد زیادی از مردم انار دیش های ماهواره ها را به مسئولین قضایی و انتظامی تحویل دادند.

وی از کشف و ضبط هزار و ۶۵۸ قطعه تجهیزات دریافت از ماهواره در این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: باید به گونه ای عمل کنیم که مردم به صورت داوطلبانه و با آگاهی از ماهواره ها دوری کنند.

رعیتی با اشاره به اینکه تولید برنامه های ماهواره ای هدفمند است، افزود: دشمنان به دنبال ترویج بی بند و باری، فساد اخلاقی و تضعیف بنیان خانواده در ایران اسلامی هستند.

دادستان عمومی و انقلاب انار به راه اندازی شبکه  دیجیتال طی سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: ما باید با برنامه ریزی صحیح راه نفوذ فرهنگی دشمنان را ببندیم و دغدغه های رهبری در خصوص مسئله فرهنگ را برطرف کنیم.

*مهر

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی