دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024

به گزارش انارما به نقل از بیاض نیوز، روز جمعه و در تعطیلی رسمی ادارات، جمعی از اهالی بیاض متوجه اثاث کشی از شعبه بانک صادرات در بیاض شدند. با پیگیری موضوع معلوم شد شعبه بانک صادرات در بیاض به طور ناگهانی تعطیل شده و  کارکنان در حال انتقال تجهیزات از این شعبه هستند. با […]

بانک صدرات شعه بیاض تعطیل شد

به گزارش انارما به نقل از بیاض نیوز، روز جمعه و در تعطیلی رسمی ادارات، جمعی از اهالی بیاض متوجه اثاث کشی از شعبه بانک صادرات در بیاض شدند.

با پیگیری موضوع معلوم شد شعبه بانک صادرات در بیاض به طور ناگهانی تعطیل شده و  کارکنان در حال انتقال تجهیزات از این شعبه هستند. با حضور تعدادی از اهالی و اعضای شورای اسلامی بیاض از این کار ممانعت به عمل آمد. شنیده ها حاکی است در پی این ممانعت، برخی اعضای شورای اسلامی بیاض به مراجع قضایی فراخوانده شده اند.

سئوالی که اینک اهالی بیاض از مسئولین دارند این است که چگونه بانکی که تا ظهر پنجشنبه فعال بوده و به فعالیت بانکی مشغول بوده به طور ناگهانی تعطیل می شود در حالی که میلیاردها ریال سرمایه مردم بیاض بدون هیچگونه اطلاع رسانی قبلی به شعبه دیگری در شهر   یا روستای دیگر منتقل می شود. چرا در این مورد اطلاع رسانی کافی و قبلی نشد؟

و سئوال دیگر این که آیا برای مسئولین بانک صادرات فقط سود دهی شعبه ملاک است و خدمت رسانی به مردم  فقط یک ژست تبلیغاتی است؟ چگونه است که در بیش از دو دهه فعالیت این شعبه در بیاض که از سرمایه های مردم سود بردید دست به سینه مردم بودید اما اکنون  بعلت شرایط بد اقتصادی ناشی از رکود کشاورزی منطقه،  و در عین نیاز مردم به خدمات این بانک، پس از تعطیلی بانک ملی در بیاض، حتی مدت کوتاهی را تحمل نکردید؟

منتظر توضیح مسئولین در این مورد هستیم.

دیدگاه کاربران

ww سه‌شنبه 23 دسامبر 2014 - 7:16 ب.ظ

اینجور که مسولین محترم انار عمل میکنند دیری نمی پاید که این اتفاق برای انار نیز می افتد.ببینید کی کفتم انار شهر ارواح……….

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی