جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

به گزارش انارما به نقل از خبرآنلاین، علی کریمی که مدت کوتاهی است دستیار کارلوس کروش در تیم ملی شده، دیروز در تمرینات این تیم حضور نداشت و شایعه کناره گیری اش از تیم ملی به سرعت پخش شد. تیم ملی هم بدون او به فرودگاه رفته تا به سمت دبی و سپس استرالیا پرواز […]

علی کریمی از تیم ملی خداحافظی کرد

به گزارش انارما به نقل از خبرآنلاین، علی کریمی که مدت کوتاهی است دستیار کارلوس کروش در تیم ملی شده، دیروز در تمرینات این تیم حضور نداشت و شایعه کناره گیری اش از تیم ملی به سرعت پخش شد.

تیم ملی هم بدون او به فرودگاه رفته تا به سمت دبی و سپس استرالیا پرواز کند. دیروز این شایعه در اطراف تیم ملی پخش شده بود که کریمی به ثبت نشدن قراردادش توسط فدراسیون فوتبال و همچنین بعضی مسائل تیم ملی معترض است و دیگر نمی خواهد کنار این تیم باشد.

در لحظاتی که همه در حال گمانه زنی وضعیت علی کریمی هستند، او در صفحه شخصی اش در اینستاگرام متنی منتشر کرده که نشان می دهد از تیم ملی کناره گیری کرده است. او در اینستاگرام نوشت: «اگر نمی توانی خدمت کنی، برو تا خیانت نکنی.»

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی