شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

انارما به مناسبت سالروز حماسه ۹دی ماه مصاحبه ای متفاوت با سید علی معزی رئیس شورای حل اختلاف امور خانواده و یکی از شخصیت های شناخته شده  شهرستان انار انجام داده است. مشروح این مصاحبه به شرح ذیل می باشد: یا ایهاالذین امنو اطیعو الله واطیعو الرسول و اولی الامر منکم معزی در ابتدای صحبت […]

IMG-20141229-WA0083[1]

انارما به مناسبت سالروز حماسه ۹دی ماه مصاحبه ای متفاوت با سید علی معزی رئیس شورای حل اختلاف امور خانواده و یکی از شخصیت های شناخته شده  شهرستان انار انجام داده است. مشروح این مصاحبه به شرح ذیل می باشد:

یا ایهاالذین امنو اطیعو الله واطیعو الرسول و اولی الامر منکم

معزی در ابتدای صحبت هایش با اشاره به آیه ی ۵۹ سوره مبارکه نساء گفت:(خداوند در قرآن کریم می فرماید: ای کسانی که ایمان آورده‌اید. از خدا و پیامبر خدا و اولی الامرتان پیروی کنید). امروز اولی الامر جهان اسلام ، ایران شناس ، دنیاشناس و سکان دار انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای می باشد. لذا بر هر ایرانی واجب است در همه ایام پشتیبان ولایت فقیه باشد چون به فرموده حضرت امام (ره) اگر میخواهید آسیبی به این مملکت نرسد پشتیبان ولایت فقیه باشید.

تمام طول سال برای ملت ایران ۹دی می باشد

وی در ادامه در خصوص حماسه نهم دی ماه گفت: نه تنها روز نهم دی ماه سال ۸۸ بلکه تمام طول سال برای ملت ایران نهم دی می باشد و هرکس تحت هرعنوان بخواهد بر علیه نظام و رهبری عظیم الشان قدعلم کند محکوم به فنا می باشد.

سال۸۸ به موسوی رای دادم/میزان رای ملت است

این شخصیت شناخته شده در یین مردم انار در ادامه در خصوص اینکه سال ۸۸ به کدام یک از کاندیدای ریاست جمهوری رای داده اید گفت: من در سال ۸۸ به موسوی رای دادم و در هیچ دوره ای از انتخابات نسبت به صحت انتخابات و شمارش آراء شک و شبهه ای نداشته ام و معتقدم طبق فرموده رهبر معظم انقلاب میزان رای ملت است و این نکته را باور دارم که اگر در انتخاباتی شکی بر نادرست بودن داشته باشم و شک من غلط باشد در برابر خداوند متعال مسئول هستم و باید در آخرت پاسخگو باشم.

سران فتنه و هرکس که جرمی مرتکب شده باشد باید محاکمه شود

رئیس شورای حل اختلاف امور خانواده شهرستان انار در پایان در خصوص سران فتنه گفت: معتقدم سران فتنه و هرکس که جرمی مرتکب شده باید محاکمه شود.

IMG_0806

دیدگاه کاربران

نسیم جنوب سه‌شنبه 30 دسامبر 2014 - 8:53 ب.ظ

بادرود وبا سلام برهمام وپیرو خط امام
برکسانیکه ولائی بوده اند یک عمر تمام
افرین ومرحبابا این کلام با این سلام
ذکر بسم الله به یاد حق نمودی صبح وشام
باتشکر والسلام ای سید والا مقام
گر کج امد قافیه از ما قبول کن یک سلام
والسلام..

م - ا چهارشنبه 31 دسامبر 2014 - 8:55 ق.ظ

مرحبا بر حاج سیدعلی که حرف حق می گوید و اهل دروغ و دغل نیست

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی