شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

حسین آذین نماینده مردم انار و  رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، در زمینه ی خبر احضار مسئولین یک نشریه رفسنجانی به دلیل بازخوانی مواضع آقای هاشمی رفسنجانی در وقایع سال ۸۸ در نشریه خود در شب سالگرد حماسه مردمی ۹ دی؛ اظهار داشت: درست است که ما موافق برخی تندروی ها نیستیم و به دنبال […]

واکنش نماینده مردن انار به اتفاقات اخیر

حسین آذین نماینده مردم انار و  رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، در زمینه ی خبر احضار مسئولین یک نشریه رفسنجانی به دلیل بازخوانی مواضع آقای هاشمی رفسنجانی در وقایع سال ۸۸ در نشریه خود در شب سالگرد حماسه مردمی ۹ دی؛ اظهار داشت: درست است که ما موافق برخی تندروی ها نیستیم و به دنبال آرامش سیاسی در شهرستان هستیم اما فضا هم نباید به گونه ای باشد که کسی حق اظهار نظر نداشته باشد.

وی افزود: در این مورد جمعی از جوانان شهرستان به نظرشان رسیده که این مطلب را منتشر نمایند که بهتر بود مقداری مهربانانه تر با آنها برخورد می شد.

آذین تصریح کرد: این مطلبی بوده است که انتشار آن توسط سایر رسانه ها و سایت ها عادی بود، آنها سوال کردند که چرا سکوت می شود، این پرسش را جواب دهند با سوال کردن که نباید با خشونت برخورد کنند، ما این برخورد را درست نمی دانیم بلکه بهتر بود مهربانانه تر و پدرانه با جوانان انقلابی و حزب اللهی برخورد شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در ایامی قرار داریم که افرادی به شهرستان سفر می کنند و در جلسات سخنانی می گویند که برای حفظ وحدت و آرامش شهرستان در مقابل آن اظهار نظر نکردیم در حالیکه این سخنان بی پاسخ نیست و جواب دارد.

آذین یادآور شد: بعضی افراد که از محکومین فتنه هستند خیلی راحت مطالبی را می گویند و برخوردی با آنها نمیشود.

این مسئول، فتنه را یک بحث براندازی علیه نظام و رهبری دانست و افزود: مردم فتنه را از یاد نخواهند برد، کسانی که امروز از نظام حمایت می کنند در فتنه از عربستان پول گرفتند باید پاسخ دهند، پاسخ حوادثی را رخ داد را بدهند، آنها باید موقعیت و رابطه خودشان را روشن بیان کنند، موضع گیری دو پهلو موضع گیری درستی نیست .

آذین اضافه کرد: بعضی ها هنوز ار فتنه به عنوان حوادث ۸۸ یاد می کنددر دانشگا ه ها سخنرانی می کنند و هنوز بر سماجت خود ایستادند، سران فتنه از دشمن بازی خوردند اما هنوز بر کار خود با لجاجت پافشاری می کنند، انها از رئوفت نظام استفاده نکردند کار انها کم نبود.

وی همچنین به مطرح شدن بحث رفع حصر سران فتنه اشاره کرد و گفت: در فتنه مسائلی اتفاق افتاد که فضا غبار آلود شد و دشمن سوء استفاده کرد، شمر هم زمانی جانباز جنگ صفین بود و در عاشورا روبروی امام حسین(ع) ایستاد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: ما باید جایگاه خودمان نسبت به نظام را مشخص کنیم ، موافق اینکه که کسانی که سابقه در انقلاب داشتند مورد هتک حرمت قرار گیرند نیستیم اما آنها نیز باید حرمت خود را حفظ کنند و ارتباط منطقی و دیدگاه های خود را مشخص کنند.

منبع:خانه خشتی

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

جانباز شنبه 3 ژانویه 2015 - 7:33 ق.ظ

خدا خیرتان بدهدکمی انصاف داشته باشید شماها ۹سال است که علیه کسانیکه مورد تائید بخشی ازجامعه هستند حرف میزنید وگزافه میگوئید وتهمت افترا روا میدارید وآزدید هیچ مقامی باشماها کاری ندارد درحالیکه مردم حرف خود راخردادسال ۹۲ زدند بارای به روحانی که ۸سال مورد اهانت قرار گرفته بود که درپرونده هسته ای خیانت کرده رای دادند درحالیکه هاشمی وخاتمی هم ازاوحمایت کردند شمابااحتساب رای جلیلی وبرخی طرفداران کاندیداهای دیگر کلا حدود۵الی ۶میلیون طرفدار رای دهند دارید اما بنمایندگی از مردم هرکاری که میخواهید می کنید وهرحرفی هم می خواهید می زنید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی