جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

به گزارش انارما به نقل از دقیانوس،با دستور ریاست سازمان صدا و سیما مبنی بر جایگزینی  شبکه نسیم بجای شبکه تماشا و شبکه افق بجای شبکه العالم ، از این پس این شبکه در استان کرمان و شهرستان جیرفت قابل دریافت می باشد. گفتنی است این تغییرات از سوم دیماه ، آغاز ماه ربیع الاول […]

http://www.daqianus.com/wp-content/uploads/2014/12/%D8%A7%D9%81%D9%82-%D9%88-%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%85.jpg

به گزارش انارما به نقل از دقیانوس،با دستور ریاست سازمان صدا و سیما مبنی بر جایگزینی  شبکه نسیم بجای شبکه تماشا و شبکه افق بجای شبکه العالم ، از این پس این شبکه در استان کرمان و شهرستان جیرفت قابل دریافت می باشد.

گفتنی است این تغییرات از سوم دیماه ، آغاز ماه ربیع الاول انجام شده و شبکه‌های تلویزیونی نسیم و افق که تاکنون فقط شهروندان تهرانی می‌توانستند از برنامه‌های جذاب آن‌ها بهره‌مند شوند، در سراسر کشور قابل دریافت خواهند بود و جایگزین دو شبکه دیجیتال سراسری تلویزیون شده اند که شیوه اجرایی آنها بشرح ذیل می باشد:
TS1 دارای شبکه های :  یک، دو، سه، چهار، پنج، خبر، آموزش، قرآن، سلامت،نسیم
TS2دارای شبکه های :  مستند، شما، بازار، نمایش، افق،آی فیلم، پرس تی وی، استانی (البرز)، ورزش و پویا

شبکه‌ «افق» ۱۲ خرداد ماه امسال با شعار «به افق نگاه کن…» به‌شکل آزمایشی افتتاح شد. این شبکه در بدو امر یک ساعت برنامه داشت که از تیر ماه امسال این زمان برنامه به دو ساعت افزایش یافت.

پخش برنامه‌های شبکه نسیم هم از ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ به‌طور آزمایشی آغاز شد؛ زمان پخش برنامه‌های این شبکه در بهمن ۹۲ از دو ساعت به چهار ساعت افزایش یافت که در این بین مؤثرترین سهم متعلق به تولیدات استان‌ها بود که با عنوان «نسیم استان‌ها» توجه مخاطبان این شبکه را به خود جلب کرد.

لازم به ذکر است به منظور دریافت این شبکه ها کافی است از طریق گیرنده های دیجیتالی خود تنظیمات شبکه را مجددا جستجو کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی