جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

حجت‌الاسلام حسن منتظری ضمن بیان این خبر درحاشیه برگزاری این انتخابات گفت: این انتخابات و تشکیل کانون مداحان و شعرای آئینی به منظور هر چه بهتر برگزار شدن برنامه ها و دستورالعملها و آئین نامه های اجرایی مداحان و شعرای آئینی برگزار شد که با تلاش های صورت گرفته در ماه های گذشته برای بیش […]

حجت الاسلام منتظری

حجت‌الاسلام حسن منتظری ضمن بیان این خبر درحاشیه برگزاری این انتخابات گفت: این انتخابات و تشکیل کانون مداحان و شعرای آئینی به منظور هر چه بهتر برگزار شدن برنامه ها و دستورالعملها و آئین نامه های اجرایی مداحان و شعرای آئینی برگزار شد که با تلاش های صورت گرفته در ماه های گذشته برای بیش از ۶۰ مداح کارت موقت مداحی صادر شد.

وی دراین راستا عنوان کرد:مداحان اهل بیت(ع) و شاعران آئینی در ساعات اولیه رأی گیری با شور و نشاط خاصی در انتخابات کانون مداحان شرکت کردند.

منتظری درادامه افزود: در سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شعرای آئینی اعضاء به شرح ذیل انتخاب شدند:

اکبر چاهخویی با ۲۲ رأی، هوشنگ ابولی با ۱۹ رأی، علی رشیدی با ۱۵ رأی، مهدیه قاسمی نژاد ۱۴ رأی، مهدی احمدی با۱۱ رأی ، اکبر کاظمی ۱۰ رأی و خدیجه رضایی پوربا ۱۰ رأی معرفی شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انارخاطرنشان کرد: انتخابات کانون مداحان و شعرای آئینی با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی استان و کشور مدیریت می‌شود و مدت خدمت اعضای این کانون ۴ سال است.

دیدگاه کاربران

نسیم جنوب دوشنبه 5 ژانویه 2015 - 12:51 ب.ظ

باسلام وبا درود بر ان نشست و ان کلام
بر کسانی که محبت می کنند برما مدام
من فراموش کرده خودبا دیگرم در انتقام
روشوه دادم به خودی از دست رفته احترام
باتشکر والسلام از همام وپیرو خط امام
گر کج امد قافیه از تو دعا از ما سلام
…..والسلام…..

khakh سه‌شنبه 6 ژانویه 2015 - 4:19 ب.ظ

ایکاش میبودی شیخ حسن وامام جمعه ما میشدی ولی رفتی …….

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی