یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

در این جلسه خانم دکتر گنجی گفت:در حال حاضر روزانه بین ۳تا۴زایمان  و در هفته بیش از ۲۰۰ ویزیت بیمار در کلینیک انار  صورت میگیرد. وی افزود:البته شرایط فعلی و وضعیت ساختمان و امکانات شبکه بهداشت و کلینیک انار ، مناسب و درخور مردم انار نیست و امیدوارم که مسئولین انار همت کنند تا مشکلات […]

IMG_0886

در این جلسه خانم دکتر گنجی گفت:در حال حاضر روزانه بین ۳تا۴زایمان  و در هفته بیش از ۲۰۰ ویزیت بیمار در کلینیک انار  صورت میگیرد.

وی افزود:البته شرایط فعلی و وضعیت ساختمان و امکانات شبکه بهداشت و کلینیک انار ، مناسب و درخور مردم انار نیست و امیدوارم که مسئولین انار همت کنند تا مشکلات درمانی حل شود.

معاونت درمان و دارو شبکه بهداشت و درمان انار در پایان گفت: به نیت خدمت به مردم شهرم،  خود و خانواده ام را از بهترین امکانات در تهران محروم کردم و به انار برگشته ام ، امیدوارم وضعیت درمانی انار  هرچه سریعتر بهبود یابد و بتوانم به نحو احسن به مردم انار خدمت کنم.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی