یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

دکتر انارکی محمدی در این جلسه گفت: در درجه اول در بحث درمانی انار مشکل کمبود نیروی انسانی وجود دارد بدین صورت که اگر بیمارستان هم در انار ساخته شود مطمئنا در بحث چارت اداری آن با کمبود نیروی انسانی مواجه خواهیم بود. وی  با اشاره به کمبود امکانات بهداشتی در انار گفت: وقتیکه یک […]

IMG_0879 - Copy

دکتر انارکی محمدی در این جلسه گفت: در درجه اول در بحث درمانی انار مشکل کمبود نیروی انسانی وجود دارد بدین صورت که اگر بیمارستان هم در انار ساخته شود مطمئنا در بحث چارت اداری آن با کمبود نیروی انسانی مواجه خواهیم بود.

وی  با اشاره به کمبود امکانات بهداشتی در انار گفت: وقتیکه یک پزشک نتواند مشکلات بیمارش را حل کند و بدلیل مسائل مختلف اعم از کمبود امکانات نتواند او را درمان کند مطمئنا از لحاظ روحی بهم میریزد و وجدانش ناراحت میشود.

موسس آزمایشگاه پاتولوژی شهرانار افزود:اگر در بین مسئولین مرتبط با  بخش درمانی اختلافی وجود دارد خواهش میکنم که همگی کدورت ها را کنار بگذاریم و همه با هم به یک سو گام برداریم و انشاالله با یاری خداوند مشکلات را حل کنیم.

انارکی محمدی در پایان گفت:  موقعیت فعلی انار در بخش بهداشت و درمان موقعیت ویژه ای است و  با توجه به این مدتی که در انار کار میکنم متوجه این مسئله شدم که مسئولین انار مسئولینی پیگیر و مطمئنا بدنبال حل مشکلات درمانی هستند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی