یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

حجت الاسلام گنجی در این جلسه پیرامون جذب کمک های خیرین  گفت:بعضی از خیرین افراد خاص را بیشتر  قبول دارند و برای مثال در نزد یکی از خیرین ممکن است امام جمعه شهر حرفش بیشتر مقبول باشد بر این مبنا از ائمه محترم جمعه انار و امینشهر تقاضا دارم تا در بخش تجهیز اطاق عمل […]

IMG_0892 - Copy - Copy

حجت الاسلام گنجی در این جلسه پیرامون جذب کمک های خیرین  گفت:بعضی از خیرین افراد خاص را بیشتر  قبول دارند و برای مثال در نزد یکی از خیرین ممکن است امام جمعه شهر حرفش بیشتر مقبول باشد بر این مبنا از ائمه محترم جمعه انار و امینشهر تقاضا دارم تا در بخش تجهیز اطاق عمل و ساخت بیمارستان جدید ئدر انار برای جذب کمک های مالی از سوی خیرین همانند قبل تلاش کنند.من هم به نوبه خودم تمام تلاش خود را بکار خواهم گرفت.

وی افزود: اگر یک اطاق عمل مجهز در انار راه اندازی شود و فقط یک مادر و فرزند در خطر مرگ نجات یابند  مطمئنا ثواب بیکران و اجر اخروی برای متولیان و بانیان این امر خیر خواهد بود.

حجت الاسلام گنجی تصریح کرد: مسئولین شهرستان باید با یکدیگر تعامل داشته باشند و مطئمنا ائمه جمعه و فرماندار نخ یک تسبیح هستند که با حضور موثر آنها تعامل سایر مسئولین در کنار هم که بعنوان  دانه های این تسبیح  تلقی میشوند موثر واقع میشود.

همه دست به دست هم دهیم تا مشکل بهداشت  و درمان مردم انار حل شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس سه‌شنبه 6 ژانویه 2015 - 4:16 ب.ظ

راستی مانفهیمیدیم اقای منتظری چرا از انار رفتند یا …..

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی