یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

امام جمعه شهرستان انار در این جلسه با اشاره به خدمات شایسته ستاد زکات گفت: ستاد زکات شهرستان انار که یکی از فعال ترین ستادها در استان و حتی کشور می باشد ظرفیت بالایی از لحاظ جذب مساعدت از سوی خیرین داشته است و تاکنون توانسته  جهیزیه ۱۰۰ زوج جوان نیازمند را تهبه کند. وی […]

IMG_0883 - Copy - Copy

امام جمعه شهرستان انار در این جلسه با اشاره به خدمات شایسته ستاد زکات گفت: ستاد زکات شهرستان انار که یکی از فعال ترین ستادها در استان و حتی کشور می باشد ظرفیت بالایی از لحاظ جذب مساعدت از سوی خیرین داشته است و تاکنون توانسته  جهیزیه ۱۰۰ زوج جوان نیازمند را تهبه کند.

وی افزود: با توجه به اینکه ۵۰جهیزیه دیگر هم در ایام ولادت پیامبراعظم و امام صادق به زوج های جوان اهدا خواهد شد تا حدودی دیگر مشکل سامان دادن به زندگی زوج های نیازمند  در سطح شهرستان انار حل شده است و در تلاش هستیم که از این به بعد حل مشکلات درمانی موضع اصلی ستاد زکات شهرستان قرار گیرد و بودجه ای که جذب میشود صرف مشکلات بهداشت و درمان انار شود ،علاوه بر اینکه فرمولی و سلسله مراتبی وجود دارد که بر طبق آن میتوان از طریق ستادزکات شهرستان از منابع دولتی بودجه جذب کرد.

امام جمعه انار  با تقدیر از حجت الاسلام گنجی گفت: حجت الاسلام گنجی خدمات ارزنده و کمک های فراوانی را تاکنون در شهرستان و برای رفاه حال نیازمندان انجام داده است و جادارد از ایشان تشکر کنم.

وی در پایان گفت : دولت تدبیر و امید گامی استوار و شایسته ستایش در مسیر حل مشکلات درمانی مردم برداشته است و ضمن تشکر از خدمات شایسسته درمانی دولت،  امیدواریم این خدمات در انار هم بهبود و گسترش یابد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی