یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

به گزارش انارما، فرماندار انار به همراه مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری وکارشناسان فنی و حرفه ای شهرستان از آموزشگاه های صنایع غذایی گلسا و آموزشگاه طراحی ودوخت لباس زیتون تحت نظارت اداره فنی و حرفه ای بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت آنها قرار گرفت. مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری در حاشیه این بازدیدها گفت: […]

بازدید از کارگاه های بانوان شهرستان انار

به گزارش انارما، فرماندار انار به همراه مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری وکارشناسان فنی و حرفه ای شهرستان از آموزشگاه های صنایع غذایی گلسا و آموزشگاه طراحی ودوخت لباس زیتون تحت نظارت اداره فنی و حرفه ای بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت آنها قرار گرفت.

مسئول کمیسیون بانوان فرمانداری در حاشیه این بازدیدها گفت: توانمند سازی بانوان شهرستان ، اهمیت بخشیدن به موضوع اشتغال و کارآفرینی ، توسعه مشاغل کوچک و به خصوص مشاغل خانگی از جمله برنامه های کمیسیون بانوان است که در این خصوص فعالیت می نمائیم.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از خانم اسماعیلی و خانم محمد حسینی مسئولین این آموزشگاه ها و کارشناسان فنی و حرفه ای تصریح کرد: تنوع کارگاه ها و حرفه های آموزشی در جهت پاسخگویی به نیاز علاقمندان و کارآموزان می تواند از امتیازات خوب یک آموزشگاه موفق باشد و کمک شایانی به توانمند سازی بانوان می نماید.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی