سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024

به گزارش انارما به نقل از جام جم، در حالیکه برخی خبرگزاری ها اخباری مبنی بر فیلتر شدن سه نرم افزار ارتباطی لاین ، واتس آپ و تانگو تاساعاتی دیگر منتشر کرده اند هیچ منبعی در قوه قضائیه این خبر را تایید و یا تکذیب نکرده است. رمضانعلی سبحانی عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه […]

دستور فیلترینگ صادرشده

به گزارش انارما به نقل از جام جم، در حالیکه برخی خبرگزاری ها اخباری مبنی بر فیلتر شدن سه نرم افزار ارتباطی لاین ، واتس آپ و تانگو تاساعاتی دیگر منتشر کرده اند هیچ منبعی در قوه قضائیه این خبر را تایید و یا تکذیب نکرده است.

رمضانعلی سبحانی عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه ای در مصاحبه تلفنی با خبرنگار واحد مرکزی خبر از این موضوع ابراز بی اطلاعی کرد .

دادستان عمومی وانقلاب تهران هم در این خصوص حاضر به مصاحبه نشد و این موضوع را تایید و یا تکذیب نکرد.

لازم بذکر است در خبرگزاری های کشور آمده است که:

یک منبع در کمیته تبیین مصادیق مجرمانه عصر چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دستور قضایی، فیلترینگ نرم افزارهای ارتباطی تلفن همراه شامل لاین، واتس آپ و تانگو صادر شده است .

وی افزود: این طرح ارتباطی به فیلترینگ هوشمند ندارد و نرم افزارهای یاد شده به طور کامل فیلتر می شوند.

خاطر نشان می شود مسئولان وزارت ارتباطات تاکنون اعلام داشته اند که سیاست دولت فیلتر کردن شبکه های اجتماعی نیست بلکه محتوای مجرمانه این شبکه ها باید فیلتر شود .

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی