شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

به گزارش انارما به نقل از هجرت؛ یکی از مدیران مسئول نشریات محلی کرمان هفته گذشته به اتهام زمین‌خواری و چندین مورد دیگر بازداشت گردید. به دنبال طرح شکایت چند تن از جانبازان کرمان مبنی بر تصرف غیرقانونی زمین‌شان توسط یکی از شهروندان با جعل سند و مدرک؛ و با پیگیری‌های به عمل آمده؛ مشخص […]

http://fa.botianews.com/wp-content/uploads/2013/07/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA.jpg

به گزارش انارما به نقل از هجرت؛ یکی از مدیران مسئول نشریات محلی کرمان هفته گذشته به اتهام زمین‌خواری و چندین مورد دیگر بازداشت گردید.

به دنبال طرح شکایت چند تن از جانبازان کرمان مبنی بر تصرف غیرقانونی زمین‌شان توسط یکی از شهروندان با جعل سند و مدرک؛ و با پیگیری‌های به عمل آمده؛ مشخص گردید نامبرده علاوه بر اشتغال در پدیده زمین‌خواری، موارد دیگری از قبیل ترویج عرفان‌های کاذب را نیز برای بررسی دارد.

نامبرده در سال ۹۰ با انتشار مطلبی در نشریه خود درخواست تقدیر از رئیس ساواک کرمان(آرشام) را نموده بود که با عکس‌العمل شورای فرهنگ عمومی کرمان مواجه شد.

جانبازانی که در این رابطه پیگیر مشکل خود بودند؛ با طرح شکوائیه‌ای ضمن گلایه از شهردار کرمان که به نامه و درخواست آنها توجه نکرده بود؛ خواستار رسیدگی به این مشکل شده بودند.

یکی از این جانبازان اظهار داشت: زمانی که ما پیگیر طرح مشکل خود در شهرداری بودیم، مدیر مسئول نشریه فوق با دعوت از شهردار به دفتر نشریه، اقدام به چاپ عکس یادگاری با ایشان کرده و صفحه اول نشریه خود را به این تصویر مزین و حتی از شهردار تقدیر نامه دریافت می‌کند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی