شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

به گزارش انارما  به نقل از کرمان ۱۴۰۰؛ علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در آیین رونمایی از تمبر گزینش و در جمع هسته های گزینشی استان کرمان اظهار داشت : امیدوارم که جامعه ما به سمتی رود که مردم ما دارای اخلاق اسلامی و قانون کار باشند که نیازی به گزینش نداشته باشیم و گزینش های ما […]

تمبر گزینش

به گزارش انارما  به نقل از کرمان ۱۴۰۰؛ علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در آیین رونمایی از تمبر گزینش و در جمع هسته های گزینشی استان کرمان اظهار داشت : امیدوارم که جامعه ما به سمتی رود که مردم ما دارای اخلاق اسلامی و قانون کار باشند که نیازی به گزینش نداشته باشیم و گزینش های ما به خاطر گزینش بهترین ها در نظام اداری باشد .

وی گفت :  یکی از مشکلات استان کرمان اضافه بودن نیروهای در دستگاه ها و سازمان ها می باشد .

استاندار کرمان ادامه داد : مسئولیت‌ها باید به مردم واگذار شود، زیرا در دوران دفاع مقدس هم کارها را به مردم واگذار کردیم و به موفقیت رسیدیم و مردم در پیروزی انقلاب اسلامی هم نقش اساسی داشتند.

رزم حسینی عنوان کرد : ما در دستگاه‌های اداری با تورم نیرو مواجه هستیم به‌ طوری که ۴ برابر نیروی مازاد در دستگاه‌های دولتی استان کرمان داریم.

وی بیان کرد : ما باید در جهت افزایش نظام اقتصادی و سیاسی کشور گام های بلندی را در استان و کشور برداریم و دامنه اختلافاتمان را هم  بسیار کم کنیم.

همچنین در این مراسم  از تمبر گزینش توسط دبیر هیات عالی گزینش رونمایی شد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی