جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت : اگر اصلاحات را انجام ندهند بزودی در صحن علنی از وضعیت تخلفات اقتصادی مس پرده بر خواهم داشت.  به گزارش انارما به نقل از روراستی دکتر محمد رضا پورابراهیمی در جمع اعضای کانون بینش اهلبیت رفسنجان  افزود : در طول سالهای گذشته شرکت ملی […]

http://rorasti.ir/wp-content/uploads/2015/01/IMG_31220.jpg

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت : اگر اصلاحات را انجام ندهند بزودی در صحن علنی از وضعیت تخلفات اقتصادی مس پرده بر خواهم داشت.

 به گزارش انارما به نقل از روراستی دکتر محمد رضا پورابراهیمی در جمع اعضای کانون بینش اهلبیت رفسنجان  افزود : در طول سالهای گذشته شرکت ملی مس به ۲ تا ۳ برابر ظرفیت افزایش پیدا کرد این همه ظرفیت باید بیکاری در این منطقه را پر می کرد تأسف بار است که بگویم مسئولینی که آمدند در انتهای دولت احمدی نژاد منجر به تخلفات ۱۸۰۰میلیاردی گردید.
وی تصریح کرد : جریان امروز هم نگران کننده است شرکتی که یک میلیارد بدهی نداشته الان بیش از ۲ هزار میلیارد بدهی به بانک ها با نرخ ۲۷ درصد دارد ، نگران ورشکستگی شرکت مس هستیم بی تدبیری در این شرکت موج می زند و فروش شرکت به کمترین میزان رسیده است.
پور ابراهیمی خاطرنشان کرد : به روش های غیر کارشناسی و غیر منطقی فروش را انجام می دهند، اگر اصلاحات را انجام ندهند بزودی در صحن علنی از وضعیت تخلفات اقتصادی مس پرده بر خواهم داشت سوء مدیریت در بعضی از جاها با هدف یا بدون هدف ، مغرضانه و برنامه ریزی شده یا به دلیل سوء مدیریت قابل قبول نیست.
وی با بیان اینکه قرار دادهای شرکت مس مبهم هستند گفت : مدیر ان، طرح های توسعه ای و چند مجموعه را سامان دهی کنند و قیمت های صادراتی را مشخص کنند ، ترازهای صادراتی خود را اعلام کنند.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی