شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

به گزارش انارما به نقل از بوتیا:“سرهنگ کامبیز اسماعیلی” در مصاحبه با خبرنگار پلیس گفت: کسانی که اطلاعات شخصی خود را در تلفن های همراه نگهداری می کنند در مقابل سرقت اطلاعات آسیب پذیرند. این مقام انتظامی افزود: هفته گذشته یکی از شهروندان به این پلیس مراجعه کرد و از برداشت غیر مجاز از حسابش […]

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/16/787515_391.jpg

به گزارش انارما به نقل از بوتیا:“سرهنگ کامبیز اسماعیلی” در مصاحبه با خبرنگار پلیس گفت: کسانی که اطلاعات شخصی خود را در تلفن های همراه نگهداری می کنند در مقابل سرقت اطلاعات آسیب پذیرند.

این مقام انتظامی افزود: هفته گذشته یکی از شهروندان به این پلیس مراجعه کرد و از برداشت غیر مجاز از حسابش خبر داد.

وی بیان داشت: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد این برداشت ها با استفاده از رمز دوم و به صورت اینترنتی انجام شده است.

“اسماعیلی” گفت: در پایان پس از شناسایی و دستگیری متهم مشخص شد که شاکی گوشی خود را در یک خودروی عمومی گم کرده و چون اطلاعات کارت عابر بانک خود را در گوشی خود نگهداری می کرده است پس از اینکه گوشی در اختیار متهم قرار گرفته از اطلاعات شاکی سوء استفاده نموده است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در این پرونده با دستگیری متهم مال مسروقه به شاکی بازگشت ولی در صورت افشای برخی اطلاعات شخصی، به اصطلاح “آب رفته به جوی باز نمی گردد”.

رئیس پلیس فتا کرمان در پایان اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا کرمان به صورت تلفنی با شماره تلفن های۳۲۲۶۷۰۵۱ و ۳۲۲۶۷۰۵۲ و در آدرس میدان شهداء انتظامی – خیابان امام خمینی (ره)- کوچه شماره ۲ – پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان به صورت حضوری آماده خدمت رسانی به همشهریان می باشند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی