دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

به فاصله دو روز بعد از جنجال علی مطهری در مجلس شورای اسلامی بواسطه نطق جنجالی اش در دفاع از سران فتنه، وی امروز با انتشار متنی توهین آمیز، با معیار حق دانستن خویش، در توهینی آشکار به نمایندگان منتقدش در مجلس اشاره کرد و  نوشت: «قاعدتا این‌ها اگر در روز عاشورا بودند در لشکر […]

درگیری مطهری در مجلس

به فاصله دو روز بعد از جنجال علی مطهری در مجلس شورای اسلامی بواسطه نطق جنجالی اش در دفاع از سران فتنه، وی امروز با انتشار متنی توهین آمیز، با معیار حق دانستن خویش، در توهینی آشکار به نمایندگان منتقدش در مجلس اشاره کرد و  نوشت: «قاعدتا این‌ها اگر در روز عاشورا بودند در لشکر عمر سعد به ایجاد سر و صدا می‌پرداختند تا سخن حق به گوش مردم نرسد!»

به گزارش انارما به نقل از  رجانیوز، مطهری که طی چند سال اخیر بارها و بارها ثابت کرده ید طولایی در «شیرین بازی سیاسی» دارد و معمولا از هیچ تلاشی نیز برای مطرح شدن در عرصه رسانه ها غافل نیست، این بار نه تنها در روز یکشنبه به هل دادن و زدن کف گرگی به برخی نمایندگان منتقدش در مجلس پرداخته است بلکه امروز با فرار به جلو و قرار دادن خود در جایگاه امام حسین علیه السلام، نمایندگانی را که به نطق وی اعتراض کرده اند را در صف عمر سعد دانسته است!

مطهری در حالی این مواضع مضحک را اتخاذ کرده است که تاکنون حاضر نشده چنین تعبیری را برای اراذل و اوباش روز عاشورای ۸۸ بکار گیرد و بر اساس منطق این نماینده بصیر! حمله کنندگان به مقدسات در عاشورای ۸۸ در سپاه امام حسین و عزاداران حسینی در صف یزید تعریف می شوند.

البته این اظهارات از شخصیتی مانند علی مطهری که بارها ثابت کرده از درک و فهم بسیاری از بدیهیات ناتوان است عجیب نیست اما در ادامه مخاطبان گرامی می توانند با مشاهده فیلمی که از نطق وی در مجلس منتشر شده، به راحتی قضاوت کنند عامل اصلی درگیری های روز یکشنبه بهارستان چه کسی بوده است؟ و آیا اساسا نماینده ای که برای برخورد با دیگر نمایندگان منتقد خود اقدام به هل دادن و زدن «کف گرگی» می کند، حداقل معیارهای حضور در مجلس را که روزگاری بزرگانی چون مدرس در آن بودند را دارد یا خیر؟

برای دانلود فیلم روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود

دیدگاه کاربران

احمد چهارشنبه 14 ژانویه 2015 - 9:00 ق.ظ

درود بر مطهری مرگ بر این سایت

جانباز پنج‌شنبه 15 ژانویه 2015 - 9:32 ق.ظ

به گزارش ایرنا، این جملات بخشی از بیانات و رهنمودهای روشنگر رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس نهم در ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۱ است که مرور آن در این روزها بیش از پیش ضروری است.

حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه بیانات خود می فرمایند: اگر چنانچه وقتی شما دارید حرف میزنید، دیگری مثلاً شروع کند به دست زدن یا هیاهو کردن، برای اینکه صدای شما به گوش آن مستمع نرسد، این کار، کار حکیمانه است؟ کار خردمندانه است؟ این عادت باید در مجلس ریشه کن شود که وقتی یک نماینده ای دارد حرف میزند، یا یک وزیری، یک مسئول دولتی ای دارد حرف میزند، از یک گوشه ی مجلس چهار نفر شروع کنند یک صدائی در آوردن! این خیلی چیز بدی است.

معظم له اظهار داشتند: متأسفانه در مجلس هشتم این بود؛ من نمیدانم حالا در مجلس هفتم هم بود یا نه. من اوّلی که با این قضیه برخورد کردم، حیرت کردم؛ مگر چنین چیزی ممکن است؟ دیدیم بله، هم ممکن است، هم واقع است! در مجلس اتفاق افتاده.

ایشان تصریح کردند: مجلس جای این حرفها نیست. بله، در اجتماعات عمومی، مردم عامی ممکن است از این کارها بکنند؛ یکی می آید حرف میزند، دیگری صدائی در میآورد. در تاریخ، همیشه هم از این کارها بوده. در قرآن هست که: «و هم ینهون عنه و ینئون عنه» ؛ (۴) وقتی پیغمبر حرف میزد، یک عده ای نمیگذاشتند صدا به گوش دیگران برسد؛ هیاهو میکردند. اما این باب جمهوری اسلامی نیست؛ آن هم در مجلس شورای اسلامی. مجلس شورای اسلامی جای حرف است. طرف کاملاً حرفش را بزند، تمام کند؛ بعد اگر حرفش غلط است، غیرمنطقی است، جنابعالی وارد شوید، استدلال کنید، بگوئید نخیر، این حرف آقا هیچ منطقی ندارد، هیچ مبنائی ندارد؛ ردش کنید. این کار اشکال ندارد.

علی چهارشنبه 2 سپتامبر 2015 - 12:40 ق.ظ

مطهری درود فراوان بر تو باد اینا که نماینده نیستن مگه هر کس یه مدرک داره و یه کت شلوار و یه میز اصلا انسانه ؟؟؟؟ اینها حیوان های شبیه انسان هستند مشت کولی قربت شدن نماینده مردم وگرنه در شهن شعور انسان نیست

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی