سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 7 May 2024

به گزارش انارما، دو جوان مبتکر اناری محمد صالح اخوان و محمد پورعبدالهی با طراحی و ساخت  دستگاهی به عنوان “مغزکن پسته” به جشنواره جوان خوارزمی  راه یافته بودند که  در این مرحله توانستند  مقام چهارم جشنواره خوارزمی را کسب کنند. در آیین تجلیل از معلمان و دانش آموزان نخبه علمی و پژوهشی استان کرمان […]

IMG-20150115-WA0052

به گزارش انارما، دو جوان مبتکر اناری محمد صالح اخوان و محمد پورعبدالهی با طراحی و ساخت  دستگاهی به عنوان “مغزکن پسته” به جشنواره جوان خوارزمی  راه یافته بودند که  در این مرحله توانستند  مقام چهارم جشنواره خوارزمی را کسب کنند.

در آیین تجلیل از معلمان و دانش آموزان نخبه علمی و پژوهشی استان کرمان که عصر پنجشنبه ۲۵دی ماه  با حضور علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در پژوهشکده تعلیم و تربیت شهر کرمان برگزار شد از این دوجوان اناری تجلیل بعمل آمد.
لازم بذکر است این دو مبتکر اناری  با کسب رتبه برتر در مراحل شهرستانی و استانی به مرحله کشوری راه یافته بودند و در تاریخ ۱۰ شهریور ۹۳  در محل دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران با حضور وزیر  آموزش و پرورش و هیئت داوران توسط این دو جوان اناری از طرح خود دفاع کردند.
گفتنی است بیش از ۲۰ هزار طرح دانش آموزی توسط ۲۵ هزار طراح به دبیر خانه بخش دانش آموزی شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی رسیده که ۱۰۴۸ طرح به مرحله کشوری راه یافته است .

دبیرخانه جشنواره پس از اعلام فراخوان از متقاضیان در ۱۴ گروه تخصصی و پنج محور پژوهشی طرح‌ها را پذیرش و پس از رفع نواقص موجود در پرونده‌ها در نهایت تعداد ۵۳۷ طرح جهت بررسی و ارزیابی علمی و گروه‌های تخصصی ارسال شد.

 ارزیابی طرح‌ها در ۱۴ گروه تخصصی شامل برق و کامپیوتر، مکانیک، هنر و معماری، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، صنایع شیمیایی، زیست فناوری، محیط زیست و علوم پایه پزشکی، فناوری نانو، عمران، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو، مهندسی نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، هوافضا، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری و مکاترونیک انجام شد.

IMG-20150115-WA0058

IMG-20150115-WA0052IMG-20150115-WA0057

IMG-20150115-WA0056

 

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی