چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 8 May 2024

به گزارش انارما، حجت‌الاسلام موسی‌زاده امام جمعه موقت شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته در جمع نمازگزاران جمعه با سفارش همگان به‌رعایت تقوای الهی و دوری از گناه به‌اهمیت تضرع و زاری به‌ درگاه خداوند و استجابت دعا اشاره کرد و خوردن لقمه حلال و اخلاص در عمل را از شرایط استجابت دعا […]

امام جمعه موقت اناربه گزارش انارما، حجت‌الاسلام موسی‌زاده امام جمعه موقت شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته در جمع نمازگزاران جمعه با سفارش همگان به‌رعایت تقوای الهی و دوری از گناه به‌اهمیت تضرع و زاری به‌ درگاه خداوند و استجابت دعا اشاره کرد و خوردن لقمه حلال و اخلاص در عمل را از شرایط استجابت دعا برشمرد.

وی در خصوص نماز باران گفت: در روایات آمده است که اگر در بار اول نماز بپا داشتید و باران نیامد مبادا مایوس شوید بلکه چندروز دیگر با اخلاص بیشتر دست به سوی خداوند دراز کنیم.

حجت الاسلام موسی زاده تصریح کرد: شاید برخی بگویند امکان دارد بر اساس اطلاعات هواشناسی در روز دوشنبه در انار باران ببارد ،خب اگر انشاالله  این خبر حقیقت داشته باشد  وظیفه ما نماز شکر است و اگر هم نبارد وظیفه ما نماز باران است و در کل اینکه وظیفه ما اینست که خالصانه با توجه به وضعیت بحرانی آب و خشکسالی در منطقه به درگاه خداوند برای طلب باران  متعال دعا کنیم.

مدیر حوزه علمیه شهرستان انار با اشاره به نطق مطهری در مجلس در هفته اخیر گفت: ایشان به چند مورد در نطق خود اشاره کردند که یکی از آنها بحث وحدت شیعه و سنی بود که در این خصوص خلاصه مطلب مطهری این بود که در کشور ما مسئله وحدت خیلی کمرنگ است و وحدتی در کشور بین برادران اهل تسنن و شیعه دیده نمیشود.

بنده نه در جناح چپ هستم و نه جناح راست و باید حرف حق را در تریبون نمازجمعه بزنم و الحق این حرف صحت ندارد و  وحدتی که بین برادران اهل شیعه و سنی در کشور ایران وجود دارد در هیچ جای جهان نیست.

وی افزود: برای مثال کارگران اهل تسنن براحتی و در آرامش کامل  در شهر انار زندگی میکنند و در مساجد شهرستان براحتی نماز میخوانند و هیچگاه مشکلی پیش نمی آید و از طرفی شیعیانی که در مناطق سنی نشین کشور زندگی میکنند نیز همین شرایط را دارند و برادرانه در کنار اهل تسنن هستند.

وی در ادامه با اشاره به انتشار کاریکارتور توهین آمیز  “پیامبر اعظم (ص) در روز های اخیر اظهار داشت: انتشار کاریکاتور موهن علیه پیامبر رحمت و عطوفت یک سناریوی از پیش تعیین‌شده توسط دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی است و این حرکت را قاطعانه محکوم می‌کنیم.

امام جمعه موقت انار اضافه کرد: موضع دو میلیارد مسلمان در سراسر جهان ایستادگی در برابر این هتاکی‌ها و رفتارهای جاهلانه از سوی کشورهای غربی اسیر دست صهیونیست است.

محکوم کردن هتک حرمت پیامبر اسلام (ص) در شهرستان انار

در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) نمازگزاران شهرستان انار پس از اقامه نماز جمعه با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل این رفتار جاهلانه نویسندگان روزنامه شارلی فرانسه را محکوم کرد.

دیدگاه کاربران

من شنبه 17 ژانویه 2015 - 2:59 ب.ظ

oخبرنگاری ک با موبایلش عکس خبری بگیره معلومه عکس بهتر از این نباید بشه !!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی