جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

  به گزارش انارما ، ایرانی ها با راه اندازی کمپین‌های مختلف ضمن اعلام انزجار از اقدامات تروریستی، توهین به پیامبر اسلام را محکوم کردند. سیل مشتاقان به پیامبر اسلام (ص) در حال پیوستن به این کمپین‌ها هستند. ****مردم سرخس در واکنش به توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به شخصیت مبارک پیامبر اکرم (ص) ضمن […]

 

ارادت مسلمانان به پیامبر در ایران

به گزارش انارما ، ایرانی ها با راه اندازی کمپین‌های مختلف ضمن اعلام انزجار از اقدامات تروریستی، توهین به پیامبر اسلام را محکوم کردند.

سیل مشتاقان به پیامبر اسلام (ص) در حال پیوستن به این کمپین‌ها هستند.

****مردم سرخس در واکنش به توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به شخصیت مبارک پیامبر اکرم (ص) ضمن محکوم کردن این اقدام ننگین، عشق و ارادتشان را به پیامبر خوبی ها، حضرت محمد (ص) اعلام کردند.

****مردم مشهد در واکنش به اقدام هتاکانه نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر عظیم الشان اسلام، با دست نوشته‌هایی ارادت خود را به حضرت محمد مصطفی(ص) نشان دادند و از هتاکان بیزاری جستند.

**** مردم ایلام نیز به دنبال راه اندازی کمپین”عشاق محمد”مردم ولایت مدار و عاشق رسول گرامی اسلام به این کمپین پیوستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

***** در پی توهین نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) نماز گزاران شهرستان صحنه  ضمن محکوم کردن این اقدام نشریه ، با در دست گرفتن نوشته هایی از جمله ” ما عشاق پیامبر(ص) هستیم “عشق و علاقه خود را به حضرت محمد(ص) نشان دادند .
**** مردم شهرستان مه ولات توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) را محکوم کردند.
***** مردم و مسئولین ولایتمدار سبزوار ظهر امروز در واکنش به کاریکاتور موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو نسبت به ساحت پیامبر اکرم(ص) تومار اعتراض آمیزی را امضا کرده و اقدام زشت و اهانت آمیز این نشریه را محکوم کردند.
منبع:راه دانا

دیدگاه کاربران

قباد شهبازی یکشنبه 18 ژانویه 2015 - 2:36 ب.ظ

پیامبر منشاء نورانی است که نور خورشید با تمامی عظمتش سر چشمه اش از آن است. خداوند لعنت کند دشمنان اسلام و انبیاء الهی.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی