یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024

به گزارش انارما، حجت‌الاسلام  منتظری در جلسه کمیته کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان به مشکلاتی مانند فقر،بیکاری و شرایط بد اقتصادی اشاره نمود و گفت:بیشتر انحرافات اجتماعی و رفتارهای نابهنجار از عوامل محیطی مانند فقر و بیکاری نشأت می گیرد که بر افراد مختلفی از جامعه اثر می گذارد. وی افزود:همان قدر که معنویات جلوی […]

http://anar.kr.ir/images/ax/khabar/9110/asib1.jpg

به گزارش انارما، حجت‌الاسلام  منتظری در جلسه کمیته کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان به مشکلاتی مانند فقر،بیکاری و شرایط بد اقتصادی اشاره نمود و گفت:بیشتر انحرافات اجتماعی و رفتارهای نابهنجار از عوامل محیطی مانند فقر و بیکاری نشأت می گیرد که بر افراد مختلفی از جامعه اثر می گذارد.
وی افزود:همان قدر که معنویات جلوی آسیب ها را می گیرد به همان اندازه مفاسد و فضای فاسد فرهنگی،آسیب های اجتماعی را افزایش می دهد.
منتظری بسیاری از شبکه های ماهواره ای و سایت های اینترنتی و فضاهای مجازی را زمینه ای برای انحرافات اخلاقی دانست و گفت:علیرغم جنبه های مثبت تکنولوژی های امروزی متأسفانه فرهنگ استفاده صحیح از این ابزارها ضعیف است که سرچشمه بسیاری از انحرافات اخلاقی و سست شدن کانون خانواده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه انار نیز در این جلسه اظهار داشت تهاجم فرهنگی یکی از عوامل آسیب های اجتماعی می باشد .

وی افزود آنچه تابحال به ما آسیب زده است ناشی از سیاسی کاری دشمنان این نظام می باشد که ما باید در داخل از طریق برنامه ریزی فرهنگی آنها را خنثی کنیم.

http://anar.kr.ir/images/ax/khabar/9110/asib1.jpg

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی