چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 1 May 2024

به گزارش انارما به نقل از دقیانوس ؛ پاریز شهری است در میان شهرها که امرز قلب ایران در آن می تپید. امروز انگار بار دیگر محرم به این شهر بازگشته بود. شهر سراسر سیه پوش بود. مراسم تشییع بسیار باشکوه بود. جمعیت سراسر خیابان اصلی شهر را فراگرفته بود و پیکر شهید الله دادی همچون […]

http://fa.botianews.com/wp-content/uploads/2015/01/22-Copy1.jpg

به گزارش انارما به نقل از دقیانوس ؛ پاریز شهری است در میان شهرها که امرز قلب ایران در آن می تپید. امروز انگار بار دیگر محرم به این شهر بازگشته بود. شهر سراسر سیه پوش بود.

مراسم تشییع بسیار باشکوه بود. جمعیت سراسر خیابان اصلی شهر را فراگرفته بود و پیکر شهید الله دادی همچون نگینی سه رنگ در میان مردم بود.

اما حال هوای شهر فقط عزا نبود. اشک پیر و جوان جاری بود ولی با مشت های گره کرده به یکدیگر قول می دادند که انتقام خون شهید را بگیرند.

آری همه ما الله دادی هستیم.

۱ (Copy) ۲ (Copy) ۳ (Copy) ۴ (Copy) ۵ (Copy) ۶ (Copy) ۷ (Copy) ۹ (Copy) ۱۰ (Copy) ۱۱ (Copy) ۱۲ (Copy) ۱۳ (Copy) ۱۴ (Copy) ۱۵ (Copy) ۱۶ (Copy) ۱۷ (Copy) ۱۸ (Copy) ۱۹ (Copy) ۲۰ (Copy) ۲۱ (Copy) ۲۲ (Copy) ۲۳ (Copy) ۲۴ (Copy) ۲۵ (Copy) ۲۶ (Copy) ۲۷ (Copy) ۲۸ (Copy) ۲۹ (Copy) ۳۰ (Copy) ۳۱ (Copy) ۳۲ (Copy)

 

دیدگاه کاربران

علی یکشنبه 25 ژانویه 2015 - 9:57 ب.ظ

در صورت وجود فایل صوتی یا تصویری از قرایت زیارت عاشورا توسط سردار در سایت قراار بدهید با تشکر..

محمد حسین چهارشنبه 28 ژانویه 2015 - 6:03 ب.ظ

سلام من فایل تصویریشو میخوام جون هرکی دوس دارین بذارین

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی