پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

به گزارش انارما به نقل از فارس ، عصر روز سه شنبه  و با حضور جمعی از مسئولان موسسه نیکوکاری با اعتبار بیش از ۶۰ میلیون ریال در روستای گلشن شهرستان انار افتتاح شد. معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان اظهار داشت: به ازای هر۳۰  هزار نفر یک مرکز […]

http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1392/03/25/635069192556438034.jpg

به گزارش انارما به نقل از فارس ، عصر روز سه شنبه  و با حضور جمعی از مسئولان موسسه نیکوکاری با اعتبار بیش از ۶۰ میلیون ریال در روستای گلشن شهرستان انار افتتاح شد.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان اظهار داشت: به ازای هر۳۰  هزار نفر یک مرکز نیکوکاری در شهر و در روستاها به‌ازای هر۱۰هزار نفر یک مرکز نیکوکاری راه‌اندازی می‌شود.

محمدکاظم رجایی افزود: تاکنون۴۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان کرمان راه‌اندازی شده است و این مراکز درآمد حاصل از زکات و کمک‌های صندوق‌های صدقات کمیته امداد را در همان منطقه هزینه می‌کنند.

وی از احداث ۵ هزار واحد مسکونی در مناطق محروم جنوب استان کرمان خبر داد.

همچنین حجت‌الاسلام محمد فلاحی امام جمعه امین‌شهر انار گفت: انفاق کردن از جهاد در راه خدا بالاتراست و سبب خیر، برکت، رحمت الهی و شادابی زندگی می‌شود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی