پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

به گزارش انارما، بنیاد شهید و امور ایثار گران  استان کرمان در یک اقدام تحسین برانگیز بنر هایی مزین به تصاویر شهدای انقلاب اسلامی شهرستان انار ،(شهیدان :انارکی محمدی ،ندافیان و قدیری) در میادین و خیابان های مختلف شهر کرمان نصب کرد. البته این کار زیبا در  خیابان های کرمان در حالی است که با […]

IMG_1792

به گزارش انارما، بنیاد شهید و امور ایثار گران  استان کرمان در یک اقدام تحسین برانگیز بنر هایی مزین به تصاویر شهدای انقلاب اسلامی شهرستان انار ،(شهیدان :انارکی محمدی ،ندافیان و قدیری) در میادین و خیابان های مختلف شهر کرمان نصب کرد.

البته این کار زیبا در  خیابان های کرمان در حالی است که با توجه به نزدیکی ایام الله دهه فجر تصویر هیچ یک از این شهیدان عزیز در خیابان های شهر انار که خانه این عزیزان می باشد نصب نشده است.

لازم بذکر است  با سه شهیدی که در واقعه هشتم محرم سال ۵۷  در شهر انار تقدیم انقلاب اسلامی شد بیش از نیمی از شهدای انقلاب اسلامی استان کرمان مربوط به شهر انار می باشد.

تصاویر زیر مربوط به بلوار جمهوری اسلامی کرمان می باشد که تصاویر شهدای انار در میادین این بلوار نصب شده است.

IMG_1791

IMG_1792

IMG_1777

IMG_1786

IMG_1765

IMG_1770

توضیح:نام شهید محمود انارکی محمدی به اشتباه محمد انارکی نوشته شده است.

دیدگاه کاربران

محمد یکشنبه 1 فوریه 2015 - 8:34 ق.ظ

با تشکر از شما وبنیاد امور ایثارگران کرمان .روح شهدا شاد با ذکر صلوات

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی