دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ایران اسلامی با قدرت و قوت راه خود را ادامه می‌دهد و هر کس که از این موج توفنده انقلاب اسلامی جدا شود یا بخواهد در مقابل این انقلاب…

منتظری در خطبه های نمازجمعه این هفته

به گزارش انارما، حجت‌الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهربابک ظهر دیروز در خطبه های  نماز جمعه استفاده صحیح از اوقات فراغت را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برای رهایی از پدیده‌های شوم اعتیاد و همنشینی با بدان و بسیاری از گناهان سعی شود اوقات فراغت در مسافرت‌ها، سیر و گردش، ورزش، مطالعه کتاب، دید و بازدیدها صرف شود.

وی افزود: به خاطر ترک دید و بازدیدها، برکت‌ از زندگی‌ها برداشته شده و عمرها کوتاه، محبت‌ها و عاطفه‌ها در میان مردم کم شده است در صله رحم و دید و بازدیدها برکات عجیبی است که باید سعی شود این سنت اسلامی بیشتر احیا شود.

منتظری با گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) به تجلیل از پرستاران و بهورزان پرداخت و گفت: با استناد به روایات معصومان (ع)، پرستاران پرتلاش که از بیماران مراقبت می‌کنند، اهل بهشتند و به فرمایش امام راحل شغل شریف آنها عبادتی به فراز عبادت‌های درجه اول است.

وی به روز روحانیت و دفاع مقدس سالروز شهادت حجت‌الاسلام محلاتی و جمعی از روحانیان دیگر اشاره کرد و گفت: در‌ دفاع مقدس روحانیت در خط ولایت نقش بسیار موثری داشتند که گواه حضور شجاعانه بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ روحانی شهید است.

امام جمعه شهربابک به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم آذربایجان اشاره کرد و بیان داشت: راز ماندگاری و بقای انقلاب اسلامی و حقانیت حرکت عظیم ملت ایران حضور آگاهانه و با بصیرت ملت ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن است که سال به سال با شکوه‌تر و پررنگ‌تر است.

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ایران اسلامی با قدرت و قوت راه خود را ادامه می‌دهد و هر کس که از این موج توفنده انقلاب اسلامی جدا شود یا بخواهد در مقابل این انقلاب بایستد یقیناً دچار خسران و شکست می‌شود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی