سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024

حتما برای شما پیش آمده باشد که یک بسته اینترنتی بگیرید و زود از وقت تعیین شده تمام شود و یا اینکه متوجه شدید که حجم اینترنت شما زود تمام می شود و دلخور می شوید…

http://semna.ir/wp-content/uploads/2014/04/samsungapp.jpg

به گزارش انارما به نقل از باشگاه خبرنگاران، حتما برای شما پیش آمده باشد که یک بسته اینترنتی بگیرید و زود از وقت تعیین شده تمام شود و یا اینکه متوجه شدید که حجم اینترنت شما زود تمام می شود و دلخور می شوید. آیا راهی هست که بتوان جلوی سرعت حجم مصرفی را گرفت؟ آیا به نرم افزار خاصی برای این کار نیاز است؟ در این جا به شما می گوییم به هیچ نرم افزاری نیاز ندارید فقط در چند حرکت ساده می توانید جلوی حجم مصرفی اضافه خود را بگیرید. در اینجا به کاربران همیشه همراه دریچه آموزشی قرار می دهیم که می توانند جلوی نرم افزارهای که بصورت مخفیانه از حجم مصرفی بسته آنها استفاده می کند جلوگیری کند تا حجم شما دیر تمام شود. بهتر است با هم آموزش را شروع کنیم.

مرحله ۱: وارد تنظیمات گوشی خود شوید و بر روی تنظیمات(settings) کلیک کنید.

ترفندستان دریچه

مرحله ۲: بعد از ورود به بخش تنظیمات بر روی استفاده از داده(Data usage) کلیک کنید تا وارد تنظیمات شوید. توجه داشته باشید منو تنظیمات در هر مدل از گوشی فرق دارد.

ترفندستان دریچه
مرحله ۳: بعد از ورود به داده های تلفن همراه به سمت پایین حرکت کنید و نرم افزارهای که حجم اینترنت شما را استفاده می کنند را لمس کنید و هر کدام که نیازی به آنها ندارید حجم مصرفی اینترنت آن را ببندید.
ترفندستان دریچه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی