دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

امام جمعه شهربابک:در شرایط حساس کشور عزل رئیس اداره اوقاف شهربابک اقدام بسیار نامناسبی بود

کفن پوشان۲

به گزارش انارما به نقل از بابک آنلاین: در پی عزل حجت الاسلام یوسف ملایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهربابک به دلیل شکایت علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از وی به سازمان اوقاف و امور خیریه  مبنی بر شعار دادن، مخالف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ؛ جمعی از اعضای هیئت های مذهبی شهرستان کفن پوش و با در دست داشتن پلاکاردهایی در نماز جمعه این هفته حاظر و مخالفت خود را اعلام کردند.

گفتنی است بعد از اقامه نماز عصر این افراد با سر دادن شعار هایی همچون “ما وارث حسینیم هیهات منا الذله”، “روحانی زاهد و بی ریا رفت / تدبیر و اعتدالتون کجا رفت”، ” ما وارثان مکتب حسینیم / دلواپسان فرهنگ سرزمینیم”، “مسئولین با غیرت حمایت حمایت”و ” تا وقتی شیخ ملایی برکناره آزادی بیان فقط شعاره” نارضایتی خود را از عزل حجت الاسلام ملایی اعلام و خواستار بازگشت وی به سمت شدند.

حجت الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهربابک در خطبه های نماز جمعه این هفته؛ عزل حجت الاسلام ملایی این روحانی انقلابی و خانواده شهید را غیرمناسب و غیرمنتظره دانست و گفت: در این شرایط حساس و نیاز کشور به نیروهای متدین و انقلابی این اقدام بسیار نامناسب بود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های حجت الاسلام ملایی در اداره اوقاف و امور خیریه شهربابک گفت: وی از روحانیت انقلابی و برادر بزرگوار شهید ار جمله مدیران موفق و نمونه در ادارات اوقاف بوده و منشأ خدمات فراوانی در شهرستان شهربابک بوده اند.

کفن پوشان۲

کفن پوشان۳

کفن پوشان۴

کفن پوشان۷

کفن پوشان۵

کفن پوشان۶

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 3 مارس 2015 - 7:49 ق.ظ

به اسم امام و انقلاب قانون را کنار نزنید.

دوست رییس اوقاف سه‌شنبه 3 مارس 2015 - 6:25 ب.ظ

رییس اوقاف شهربابک مدتها بود که تقاضای استعفا داده بود ولی قبول نمی کردند و کاملا با اختیار خودش رفت یه عده دلواپس از این موضوع سو استفاده کردند.وگرنه خود ایشون نیز به این ادا اطوار ها اعتقادی ندارد.اینا میخوان خودی نشون بدن

نام و نام خانوادگی چهارشنبه 4 مارس 2015 - 11:18 ق.ظ

تندروی درد ایرانیان است و بس

ح یکشنبه 8 مارس 2015 - 12:14 ق.ظ

مسئولان شهربابک میبایست خجالت بکشند طلبه بسیجی برادر شهید مدیر نمونه استانی شاید کشوری رابه خاطر دفاع از ولایت ودفاع از خون شهدا وشعار برعلیه فتنه گران که (مقام معظم رهبری هم کار فتنه گران را محکوم فرمودند)رااز مدیریتش عزل کردندای مسئولان به ظاهر انقلابی شما را چه شده است که در کنار اینهمه خون شهید چنین برخورد میکنید بیدار شوید کاری نکنید که مردم به حساب شما برسند ای جوانان بسیجی وولایی شهربابک بیدار باشید ومواظب عایشه ها وطلحه ها وزبیرهای انقلاب باشید

ناشناس شنبه 14 مارس 2015 - 7:58 ق.ظ

هرچه به خودنمی پسندی به دیگران هم نپسند.
آیا یوسف ملایی (وهم فکرانش ) درزمان احمدی نژاد این اجازه را به معترضان می دادند ویا اگر کسی اینگونه شعار می داد ودارودسته راه می اندخت بازهم مسئول اداره بود؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی