دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

وی با اشاره به برگزاری آیین استقبال از شهدای دفاع مقدس در روز سه‌شنبه ۱۲ اسفندماه افزود: آیین استقبال از شهدا با حضور مردم شهیدپرور کرمان و جمعی از مسئولان از محل فرودگاه کرمان، بلوار جمهوری اسلامی و حسینیه ثارالله انجام می‌شود…

خبرگزاری فارس: کرمان میزبان 5 شهید دفاع مقدس است

محمدمهدی ابوالحسنی صبح دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به میزبانی کرمان از پیکر مطهر پنج شهید دفاع مقدس گفت: کرمانی‌ها بار دیگر در آستانه وفات بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا (س) سه شهید گمنام و ۲ شهید با نام را میزبانی می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری آیین استقبال از شهدای دفاع مقدس در روز سه‌شنبه ۱۲ اسفندماه افزود: آیین استقبال از شهدا با حضور مردم شهیدپرور کرمان و جمعی از مسئولان از محل فرودگاه کرمان، بلوار جمهوری اسلامی و حسینیه ثارالله انجام می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان عنوان کرد: پیکر شهید گمنام ۲۹ ساله مربوط به تک عملیاتی فاو سال ۶۷ و شهید ۲۴ ساله تک عملیاتی جزیره مجنون سال ۶۷ در کاظم‌آباد کرمان تدفین می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: پیکر شهید گمنام ۲۷ ساله تک عملیاتی فاو سال ۶۷ نیز در مرکز آموزشی ناجای شهید باهنر کرمان به خاک سپرده می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به تفحص پیکر ۲ شهید بانام استان کرمان گفت: شهید رضا زارعان‌ترک‌آبادی فرزند علی بسیجی شهرستان بم و رضا پهلوانی فرزند غلامرضا سرباز وظیفه کهنوج نیز پس از سال‌ها به آغوش خانواده خود باز می‌گردند.

وی تصریح کرد: مراسم وداع با شهیدان گمنام ۱۲ اسفند ماه در باغین و کاظم‌آباد کرمان برگزار می‌شود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی