شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

رزمایش عظیم سپاه پاسداران در آبهای خلیج فارس و مخصوصا تنگه هرمز با عظمت برگزار شد و توان ایران اسلامی را به رخ دشمن کشید دشمنانی که توان نظامی ایران را باور دارند و میدانند اما چه کنیم که برخی از دوستان داخلی قدرت و توان نظامی ما را باور نکرده اند…

امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته

به گزارش انارما، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به اهمیت درختکاری گفت: پیامبر اسلام می فرماید هر اصله نهالی که کاشته شود و هراندازه ثمر و میوه ای که بدهد ثواب آن در نامه عمل کسی که آن را کاشته ثبت میشود اما متاسفانه برخی از ما در زمین،  در آب و در پرورش درختان خود سعی داریم به بیش از سهم خود دست درازی کنیم و این کار اجر و ثواب اخروی کاشت درخت را ضایع میکند.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه با اشاره به برگزاری رزمایش عظیم محمدرسول الله   گفت: رزمایش عظیم سپاه پاسداران در آبهای خلیج فارس و مخصوصا تنگه هرمز  با عظمت برگزار شد و توان  ایران اسلامی را به رخ دشمن کشید دشمنانی که توان نظامی ایران را باور دارند و میدانند اما چه کنیم که برخی از دوستان داخلی قدرت و توان نظامی ما را باور نکرده اند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: سخنان نتانیاهو را درکنگره آمریکا شنیدیم و اینکه اوباما با نتانیاهو اختلاف داشته باشد همه اینها بازی هست و آنها به این خیال میخواهند کلاه برسر مابگذارند اما نمیدانند که ما یک رهبر قدرتمند داریم که مغزمتفکر دنیاست.امروز تمامی دنیا در برار افکار رهبر معظم انقلاب اسللامی ایران به اغرار خودشان ضعیف هستند. همین آقای نتانیاهو در کنگره آمریکا هنگامیکه میخواست نام رهبر معظم انقلاب ایران را به زبان آورد چگونه کنترل خود را از دست داد و با واهمه صحبت میکرد.

امروز که مذاکره کنندگان هسته ای که به تعبیر مقام معظم رهبری سربازان نظام هستند بر سر میز مذاکره می نشینند نشان از عظمت ایران است و انشاالله در این عرصه مذاکره کنندگان از حق و حقوق ملت شریف ایران دفاع کنند.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی