دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

به گزارش انارما ، دکتر حسین آذین نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه اختصاصی با انارما در خصوص عملکردش در حوزه شهرستان انار در سال ۹۳ گفت: در سال ۹۳ در خصوص شهرستان انار طرح هایی را پیگیری کردیم که  برخی به نتیجه رسید که یکی از آنها راه اندازی اداره […]

آذین در مصابحه با انارما

به گزارش انارما ، دکتر حسین آذین نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه اختصاصی با انارما در خصوص عملکردش در حوزه شهرستان انار در سال ۹۳ گفت: در سال ۹۳ در خصوص شهرستان انار طرح هایی را پیگیری کردیم که  برخی به نتیجه رسید که یکی از آنها راه اندازی اداره بنیاد شهید شهرستان انار بود که در این راستا مساعدت مالی ۱۰۰میلیونی از یک منبعی توانستم اخذ کنم و به همراه کمک مالی بنیاد شهید استان کرمان توانستیم ساختمانی برای این اداره در شهرستان انار خریداری کنیم و در تلاشیم در آینده ای نزدیک  چارت سازمانی این اداره معین شود و نیرو برای آن جذب شود.

وی افزود: دیگر طرحی که به جد در انار پیگیرآن بوده ام تخصیص بودجه برای آبیاری زیر سطحی در شهرستان انار بوده است. با توجه به اینکه آبیاری تحت فشار در بسیاری از نقاط شهر انار جواب نداده است هم اکنون شرایط برای دریافت تسهیلات توسط کشاورزان برای استفاده از این سیستم آبیاری در شهرستان انار مهیاست. در خصوص سالن ورزشی لطف آباد هم امسال پیگیری کردیم و برای آن بودحه گذاشته شد تا تکمیل نهایی شود.

آذین در ادامه در خصوص مسائل خیریه و فرهنگی در شهرستان انار گفت: خط اعتباری از بانک های تهران برای دریافت برخی وام های ضروری مردم شهرستان انار گرفتیم و کمک های مالی به برخی افراد بی بضاعت سطح شهرستان انار و به مساحد شهرستان برای کار های فرهنگی در سال جاری داشته ایم. در خصوص زیر ساخت های شهرک صنعتی هم پیگیری کردیم و همانگونه که هم اکنون در این شهرک مشاهده می کنید راه برای سرمایه گذاری در انار هموار تر شده است.

نماینده مردم انار در مجلس تصریح کرد: نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد افزایش اعتبارات شهرستان انار در سال ۹۳ نسبت به سال گذشته می باشد که اعتبار شهرستان از ۱/۲ میلیارد تومان در سال ۹۲ به ۶میلیارد تومان در سال ۹۳افزایش داشته است. در خصوص زیر گذر گلشن اناراز دولت قبل به جد پیگیر این قضیه بودیم تا اینکه از همان سال قول مساعد داده شد که بودجه ی ۶۰۰میلیونی برای آن اختصاص یاد که البته شاید تاپایان سال جاری اعتبارات قول داده شده دولت محقق نشود اما مطمئنا در سال جدید محقق خواهد شد و زیرگذر به اتمام خواهد رسید.

وی در  خصوص ساخت بیمارستان ۳۲تختخوابی در شهرستان انار گفت: همانگونه کمه مستحضر هستید ساختمان فعلی کلینیک درمانی انار اصلا بعنوان بیمارستان در وزارت بهداشت کشور شناسنامه ندارد و خوشبختانه با پیگیری هایی که در خصوص ساخت بیمارستان ۳۲تختخوابی انار داشتیم بعد از اخذ موافقت اصولی وزارت بهداشت ،مجوز کمیسیون ۲۱۵ را هم گرفتیم و بعد از کسب مجوز های لازم بودجه برای آن مصوب شد که یک میلیارد تومان از محل جدول ۱۸ و ۳/۵میلیارد تومان از محل ماده ۱۸۰ ، مجموعا ۴/۵ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان انار مصوب شد که بودجه متعلق به امسال است اما  سال آینده واریز خواهد شد و با این بودجه کار ساخت بیمارستان انار آغاز میشود و استفاده همین ۴/۵میلیارد تومان هم برای شروع ساخت بیمارستان انار  چند ماه زمان می برد و در این مدت پیگیر تخصیص الباقی بودجه  هستیم . البته در جلسه ای که با مسئولان شهرستان انار داشتیم مقرر شد که به همان اندازه بودجه دولتی ،کمک خیرین برای ساخت بیمارستان انار جذب شود و حدود ۲میلیارتومان هم یکی از خیرین قول مساعد داده است  که برای ساخت بیمارستان انار خواهد داد و جمعا ۱۱میلیاردتومان تا اتمام نهایی ساختمان بیمارستان جذب خواهیم کرد. هم اکنون هم با همکاری علوم پزشکی رفسنجان حدود ۸۰۰ میلیون تومان تجهیزات پزشکی برای اورژانس انار خریداری شده و در حال استفاده برای خدمات رسانی می باشد.محل ساخت بیمارستان جدید انار در کنار بیمارستان فعلی خواهد یود.یکی دیگر  از کارهایی که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان انجام داده ایم حضور پزشکین متخصص حداقل هفته ای سه بار در کلینیک انار است که این شرایط در برخی شهرستان های اطراف انار از جمله  شهربابک هم وجود ندارد.

ذکتر آذین در ادامه با اشاره به پروژه عظیم انتقال آب شرب گفت: از مهم ترین طرح هایی که بنده از ابتدای زمان نماینده شدنم پیگیر آن بوده ام پروژه انتقال آب شرب از بهشت آباد چهارمحال بختیاری به مناطق خشک و کم آب کشور از جمله استان کرمان می باشد که این پروژه برآورد بودجه ای حدود ۸هزارمیلیارد تومان دارد که در حال رایزنی هستیم که بخش خصوصی را پای کار بیاوریم تا انشاالله به زودی این پروژعملی شود.

وی در خصوص افزایش سهم شهرستان انار از دریافت خسارات آلایندگی شرکت های مس گفت: به دلیل بعد مسافت شهرستان انار ار کارخانجات مس بودجه فعلی بیشتر نخواهد شد و افزایش تخصیص خسارات در گرو تایید اثرات زیان بار این کارخانجات در شهرستان انار از سوی کارشناسان محیط زیست می باشد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص حذف افراد پردرآمد از دریافت یارنه نقدی گفت: هم اکنون همه یارانه میگیرند و از ابتدا این مدنظر دولت و مجلس نبوده است و این خلاف عدالت است و افراد پردرآمد باید حذف شوند و در  راستای تعامل دولت و مجلس بر سراین قضیه ملاک ، حقوق سرپرستان خانواده می باشد که اگر سرپرست خانواده ماهیانه بیش از ۲/۵ملیون تومان درآمد یعنی در سالبیش از ۳۰میلیون تومان درآمد داشته باشد یارانه  او قطع خواهد شد و البته درآمد سایر اشخاص خانواده در این سنجش ملاک نخواهد بود. راه شناسایی این افراد هم برعهده دولت می باشد که بر اساس شاخص ها و معیارهای مخصوص شناسایی خواهند شد.

دکتر آذین در پایان سال ۱۳۹۴ را پیشاپیش به مردم شهرستان انار تبریک گفت و افزود: انشالله سال ۹۴سالی پراز خیر و برکت برای مردم انار باشد و به لطف خداوند امسال نزولات آسمانی واقعا خوبی در انار بارید و امیدوارم با دعای خیر مردم شریف این دیار این نزولات در سال آینده هم ادامه داشته باشد.

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

علي دوشنبه 16 مارس 2015 - 11:37 ق.ظ

اقای اذین فرموده اند به دلیل مسافت زیاد انار از کارخانجات مس حق الودگی انار افزایش نمی یابد . ایا اقای اذین نمی داند سد رسوبگیر معدن میدوک که غنی از الودگی های فراوان است در فاصله تقریبا سی کیلومتری انار است . ولی فاصله سرچشمه و سد رسوبگیر آن تا رفسنجان ۵۰ الی ۵۵ کیلومتر است .
و همچنین تا سیرجان ۸۰ کیلومتر تا کرمان ۱۵۰ کیلومتر تا بردسیر ۱۲۰ کیلومتر است . چگونه این شهرها حق آلودگی شان از انار بیشتر است

ناشناس دوشنبه 16 مارس 2015 - 8:42 ب.ظ

بد نبود خنده ای کردیم البته خنده مون ازگریه تلخ تربود.هی

فرزند جانباز دوشنبه 16 مارس 2015 - 9:23 ب.ظ

باعرض سلام و ادب واحترام خدمت سردبیر و زحمت کشان انارما…جناب آقای آذین شما چرا کارهای فرماندار رو برعکس به مردم میگویی چرا دروغ میگی چرا زحمت هایی که فرماندار طی چند ماه انجام داده رو الکی به اسم خودت تموم کنی خجالت اور هست اقای اذین خواهشن از خودت بگو که این سه سال هیچ قدمی به انار بر نداشتی و به خاطر این که رای بیاری داری کارهای فرماندار رو برعکس به نام خودت میگی آقای آذین مردم انار دیگه به شما رای نخواهند داد این رو بدان ..ممنون از سایت خوب انار ما

حسین رشیدی دوشنبه 16 مارس 2015 - 10:11 ب.ظ

اقای اذین مردم انار هشیار هستند دیگر به افرادی همچون شما رای نمیدهند آقای آذین این حرفهایی که زدی کارهای که گفتی همش فرماندار انجام داده برو تحقیق کن مرد . حاج محمد خادمی دلاور اناری مچکریم مچکریم از شما به خاطر تلاشهای شبانه تان بدون هیچ چشم داشتی تشکر تشکر فرماندار مردمی خدانگهدار تو ……..ما همه ‌سر باز توایم خامنه ای …گوش به فرمان توایم خامنه ای

ح-ا-ا دوشنبه 16 مارس 2015 - 10:26 ب.ظ

خندیدم هرآنچه که خنده ام ازگریه تلخ تربود.هی داد

پارسا دوشنبه 16 مارس 2015 - 10:27 ب.ظ

راستی آقای آذین برای استخدام استانداری چکار کردی؟؟؟انشالله شما نبودی که گفتی دولت پول نداره و خزانه خالیه.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی