دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

انارما با توجه به قرار گرفتن در آخرین هفته سال و تکاپوی مردم انار برای خرید میوه و سایر اقلام غذایی اساسی ویژه ایام عید ،مصاحبه ای را با مجید محی الدینی رئیس اتاق اصناف شهرستان انار انجام داده است. محی الدینی در این مصاحبه ابتدا با اشاره به مهیا بودن و در دسترس بودن اقلام غذایی مورد نیاز شهروندان اناری برای شب عید در شهرستان گفت: میوه در دوقلم سیب و پرتغال جهت تنظیم بازار عرضه خواهد شد…

محید محی الدینی در مصاحبه با انارما عنوان کرد

انارما  با توجه به قرار گرفتن در آخرین هفته سال و تکاپوی مردم انار برای خرید میوه و سایر اقلام غذایی اساسی ویژه ایام عید ،مصاحبه ای را با مجید محی الدینی رئیس اتاق اصناف شهرستان انار انجام داده است.  محی الدینی در این مصاحبه ابتدا با اشاره به مهیا بودن و در دسترس بودن اقلام غذایی مورد نیاز شهروندان اناری برای شب عید در شهرستان گفت: میوه در دوقلم سیب و پرتغال جهت تنظیم بازار عرضه خواهد شد.

وی افزود: سیب هرکیلو ۲۷۰۰تومان و پرتغال هرکیلو ۳۴۰۰ تومان جهت مصرف شهروندان در شش نقطه در شهر انار از سوی اتاق اصناف با هماهنگی اتحادیه تعاونی روستایی عرضه خواهد شد. این شش نقطه عبارت اند از :۱_جنب پارک معلم

۲_ چهارراه طالقانی

۳_کوی آزادگان (بالاپاسگاه)

۴_ابتدای بلوار شهیدبهشتی

۵_بلوار مطهری

۶_خیابان امامزاده

لازم بذکر است عرضه این میوه در نقاط ۵ و ۶ بلوار مطهری و خیابان امامزاده هنوز قطعی نیست و پیشنهاد اتاق اصناف انار بوده که بدلیل کم بودن چهارنقطه اولی این دونقطه نیز برای عرضه میوه در سطح شهر انار اضافه شود که در تلاشیم موافقت این کار را از سوی کرمان کسب کنیم.ضمنا  توزیع این میوه از فردا  ۲۷ اسفندماه  در سطح شهر انار آغاز میشود  .

محی الدینی با اشاره به توزیع این میوه در روستاهای شهرستان انار گفت: در کلیه روستاهای انار این میوه در محل تعاونی روستایی شان توزیع خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف در ادامه در خصوص توزیع مرغ در شب عید در شهر انار گفت: توزیع مرغ منجمد با قیمت ۵۵۰۰تومان در دو مرکز فروشگاه زنجیره ای رفاه انار و فروشگاه مرغ و ماهی غلامحسینی واقع در خیابان شریعتی از پنجم اسفندماه آغاز شده و تا بعد از عید ادامه دارد و با توجه به ذخیره انبوه این ماده غذایی در کرمان ، نگرانی در خصوص تمام شدن عرضه این محصول زودتر از موعد مقرر در سطح شهر انار نیست.

مجید محی الدینی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا نرخ میوه و سایر اقلام اساسی غذایی ، همچون سایر شهرستانها بصورت هفتگی در انار اعلام نمیشود گفت:تاکنون انار فاقد کمیسیون نرخ گذاری بر روی کالاهای اساسی و خدماتی در سطح شهر بوده که خوشبختانه با پیگیری های فرماندار شهرستان ،رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان و اتاق اصناف انار در روز های اخیر حکم فرماندار انار برای ریاست این کمیسیون و  تشکیل جلسات نرخ گذاری در شهر انار ابلاغ شده است و از این پس این کمیسیون در شهر انار تشکیل جلسه خواهد داد.

توضیح :عکس اسلاید آرشیوی است

دیدگاه کاربران

(پاسدارآینده) سه‌شنبه 17 مارس 2015 - 12:07 ق.ظ

خبر کار آمدی بود http://hamidtakta94.blogfa.com

من سه‌شنبه 17 مارس 2015 - 7:41 ق.ظ

آقای محی الدینی بهتره اول از مغازه خودشون شروع کنن آیا قیمت لباس ها منصفانه هست ؟؟؟؟؟؟

انار پنج‌شنبه 19 مارس 2015 - 5:46 ب.ظ

خداییش خوب گفتی “من”.
اولا فکر میکردم من اشتباه میکنم؛ اما همه میگن آقا مجید گرون فروشه

م پنج‌شنبه 19 مارس 2015 - 6:06 ب.ظ

واقعأ قیمت لباس ها سرسام آوره، ما که اصلأ از مغازه های انار لباس خرید نمی کنیم بیشتر میریم کرمان و رفسنجان واقعأ بصرفه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی