سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 7 May 2024

سیستم قضایی کشور ما باید به گونه‌ای عمل کند که فقیر و غنی بتوانند حق خود را بگیرند و اگر کسی خطا کرد باید به یک چشم عمل کنند…

امام جمعه انار در اولین نمازجمعه سال جدید

به گزارش انارما ، حجت‌الاسلام  ابراهیمی ظهر دیروز در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال نو اظهار داشت: باید همه تلاش کنیم تا از فرصت دوباره‌ای که خداوند به ما عنایت کرده در راه بندگی‌اش بهره بگیریم و این فرصت‌ها تمام شدنی و گذرا است اما آن چه ماندگار است، بندگی خدا و تقوای الهی است.

ابراهیمی در خطبه دوم با اشاره به توانمندی های کشور گفت:برخی متاسفانه در داخل نگاهشان به آینده کشور، بسیار نگاهی منفی است و میگویند ماهم مثل کشور های حاشیه خلیج فارس باشیم و این طرز تفکر واقعا توهین به ملت ایران است چرا که ما نمیتوانیم مانند کشورهای حاشیه خلیج فارس زیر یوق کدخدای جهانیان باشیم . امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به جایی رسیده ایم که در تمامی معادلات سیاسی دنیا نظرها و تصمیم ها به تهران و ایران دوخته شده است .

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: عدالت قضایی یکی از آرزوهای دست یافتنی ملت است، سیستم قضایی کشور ما باید به گونه‌ای عمل کند که فقیر و غنی بتوانند حق خود را بگیرند و اگر کسی خطا کرد باید به یک چشم عمل کنند. نباید سیستم قضایی ما بگونه ای باشد که کسانیکه پشتوانه ای دارند فرار کنند و روری که باید مجازات شوند مجازات نشوند و در عوض بی پناهان که در کشور کسی را ندارند به اندک چیزی گرفتار شوند.

وی با اشار به شعار سال ۹۴ گفت: یکی از همدلی ها اینست که ملت شرایط فعلی که برای مملکت پیش آمده را درک کند که الحمدالله ملت به خوبی درک کرده و پذیرفته است. ما می‌توانیم با توجه به توانایی‌ها و ظرفیت‌های کشورمان و با همدلی و همزبانی بین دولت و ملت و بدون نگاه به بیگانگان در پیشرفت اقتصادی کشورمان گام‌های بزرگی برداریم.

امام جمعه انار در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبر در حرم امام رضا گفت:حضرت آقا فرمودند من در همه دولت ها از دولت حمایت کردم چون دولت ،دولت اسلامی است و مردم هم باید حمایت کنند. البته راه انتقاد بسته نیست .تذکر دادن از سوی منتقدین هیچ اشکالی ندارد اما نباید این تذکر به گونه ای باشد که اعتماد عمومی نسبت به مسئولین سلب شود ودر موضوع دوم به انتقاد شونده ها تاکید شد و حضرت آقا فرمودند حرمت انتقاد کننده حفظ شود و آنها هم باید با منتقدین خود رفتار مناسبی داشته باشند و آنها را تحقیر نکنند.

وی با اشاره به در پیش بودن دوازدهم فروردین گفت:حضرت امام (ره) بر بزرگداشت این روز تاکید داشتند و این روز از بزرگترین اعیاد ملت ایران است .

ابراهیمی بااشاره به تحولات اخیر یمن تصریح کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر شورای امنیت و مدیرکل سازمان ملل که وظیفه شان اینست که به قضیه حمله عربستان سعودی به یمن ورود پیدا کنند در این قضیه ،ورود پیدا نمیکنند. مردم یمن می‌توانند خود تصمیم بگیرند و روی پای خود بایستند و نیازی به دخالت بیگانگان نیست.

امام جمعه  انار با اشاره به شهادت تعدادی از مردم بی‌گناه یمن خاطرنشان کرد: بی شک دود این آتش به چشم آتش افروزان این آتش مخصوصا رژیم سعودی خواهد رفت و این نکته مسلم است که تجاوزات رژیم آل سعود به کشور یمن محکوم به شکست است.

 

دیدگاه کاربران

s شنبه 28 مارس 2015 - 12:17 ق.ظ

ok

جانباز شنبه 28 مارس 2015 - 7:41 ق.ظ

درمورد عدالت قضایی اگر قرار باشد مست گیرند درشهر هرآنچه هست گیرند متاسفم که به این روز افتادیم

ح-ا-ا سه‌شنبه 31 مارس 2015 - 12:05 ق.ظ

درست فرمودند.ولی اگه فرزند تحصیل کرده وغیره تو خونه داشته باشی وفکرآینده اش بکنی داغونت میکنه وهمین رابس.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی