جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

مابقی بصورت متفرقه و کمک های سایر مردم که کمتر از قیمت یک خشت بوده می باشد که این عزیزان نیر بصورت مشارکتی یک خشت طلا را خریداری نموده اند…

مردم شهرستان انار پیش روی سایر شهرستان های استان در خرید خشت طلای گنبد امام حسین

به گزارش انارما،حجت الاسلام حسینی نوه امام جمعه موقت شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به جنایات رژیم آل سعود در یمن گفت:مردم یمن یکی از زمینه سازان ظهور امام زمان (عج)  هستند و بر طبق منابع دینی در آخر الزمان قیام یمانی از این کشور صورت میگیرد . جنایاتی که اسرائیل در فلسطین و نوار غزه انجام میداد اکنون رژیم آل سعود در یمن انجام میدهد و آنها مطابق با جنایات  اسرائیلی ها بیمارستان ها و مدارس ها را مورد حمله خود قرار میدهند اما یقینا عربستان در یمن شکست خواهد خورد چراکه ظلم به سر خواهد آمد و مردم یمن پیروز این میدان خواهند بود البته سختی و مشکلاتی در راه رسیدن به این پیروزی هست که مردم یمن تا نصرت نهایی باید تحمل کنند.

امام حمعه موقت شهرستان نار در ادامه و در ارتباط با کمک های مردم انار برای بازسازی گنبد اباعبدلله (ع) در کربلای معلی گفت:ساخت گنبد برای حرم امام حسین مختص استان کرمان می باشد و هنوز هم ادامه دارد و کمک هایی که مردم شهرستان انار در سال ۹۳ برای بازسازی گنبد مطهر سیدالشهدا اهدا نمودند مبلغ ۲۵۰میلیون تومان و بیش از ۲۹۰گرم طلا که بانوان این شهرستان برای حرم های مطهر و خاصه حرم طهر امام حسین(ع) تقدیم ستاد بازسازی عتبات عالیات در کرمان نموده اند می باشد.

حجت الاسلام حسینی نوه بعد از پایان خطبه ها به خبرنگار انارما در این باره گفت: سند ۱۰۷ خشت طلا هر یک به ارزش ۲میلیون و ۱۵۰هزارتومان  برای گنبد امام حسین (ع) بنام خیرین شهرستان انار  ثبت شده  است و مابقی بصورت متفرقه و کمک های سایر مردم که کمتر از قیمت یک خشت بوده  می باشد که این عزیزان نیر بصورت مشارکتی یک خشت طلا را خریداری نموده اند.شهرستان انار از بین شهرستان های استان کرمان جزو برترین شهرستان ها در زمینه خرید خشت طلا توسط مردم می باشد که این نکته را به فال نیک میگیریم.

وی در پایان با ابراز امیدواری از اینکه این کمک ها در سال جدید از سوی مردم انار تداوم داشته باشد گفت:شماره حساب: ۳۷۹۲۶۰۶۴۲۰۳بنام عتبات عالیات بانک رسالت شهرستان انار آماده دریافت کمک های مردم انار برای بازسازی عتبات عالیات می باشد.علاوه بر این شماره حساب مردم برای مساعدت مالی میتوانند  به دفتر ستاد بازسازی عتبات عالبات واقع در اداره اوقاف انار در خیابان امام(ره) روبروی پارک معلم مراجعه نمایند.

لازم بذکر است در بین دونماز نیز چند سند خشت طلا به حاج حسین مهدیزاده بعنوان نماینده  تقدیم تعدادی از خیرین روستاهای گلشن و گلستان شد.

دیدگاه کاربران

محسن شنبه 18 آوریل 2015 - 1:48 ب.ظ

واقعا سعادت میخواد………

علی شنبه 18 آوریل 2015 - 6:16 ب.ظ

چراغی به منزل رواست به مسجد حرام است
ولو حرم امام باشذ این درست است ک در انار با وجود کمبود امکانات این همه خرج ساخت شود ؟ ایاا خود امام راضی است ؟ سوال است برای من ؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی