پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

وی خاطرنشان کرد: مساله دیگر این است که ارتش عربستان تجربه جنگی ندارد و بسیار شکننده است و اگر با یک جنگ فرسایشی مواجه شود، باید آماده دریافت ضربات مهلکی باشد و شکست سختی خواهد خورد…

"عربستان آماده دریافت ضربات مهلک با

به گزارش انارما به نقل از  افکارنیوز، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» روز یکشنبه در برنامه «من طهران» شبکه خبری العالم گفت: توصیه من به ارتش عربستان این است که دست از جنگ بردارد چرا که مردم یمن مردم بزرگی هستند.

امیر پوردستان ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری و فرمانده کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فرمودند رژیم صهیونیستی نتوانست در برابر غزه که یک باریکه‌ای است مقاومت کند. یمن کشوری با پیشینیه تاریخی است و جالب این است که عربستان تجربه جنگ با یمن را هم دارد و یمنی‌ها در جنگ‌های سال‌های گذشته توانستند بسیاری از پایگاه‌های عربستان را تصرف کنند. پیشینه مردم یمن نشان می‌دهد که مردمی جنگجو، مقاوم و شجاع هستند و من به عربستان توصیه می‌کنم که از برادرکشی دست بردارد.

وی خاطرنشان کرد: مساله دیگر این است که ارتش عربستان تجربه جنگی ندارد و بسیار شکننده است و اگر با یک جنگ فرسایشی مواجه شود، باید آماده دریافت ضربات مهلکی باشد و شکست سختی خواهد خورد؛ عربستان بهتر است که دست از جنگ بردارد و به صورت سیاسی و مذاکره وارد عمل شود.

* ایران هیچ کمک تسلیحاتی به یمن نداشته است

امیر پوردستان درباره ادعاهای عربستان و بعضی کشورهای عربی مبنی بر اینکه ایران بخشی از بحران یمن است و ایران برای یمنی‌ها سلاح می‌فرستد، گفت: آنها خود با رصد و کنترل راه‌ها و دریاها می‌دانند این ادعایی واهی است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان کمک تسلیحاتی و همچنین تجهیزاتی به یمن نداشته و تمام همت ما آن است که بتوانیم کمک‌های دارویی و بهداشتی به یمن بفرستیم و امیدواریم این فضا فراهم شود که بتوانیم به مردم ستمدیده و مظلوم یمن به ویژه کودکان، زنان و سالمندان که مورد ظلم قرار گرفتند کمک‌های انسان دوستانه را ما و تمام انسان دوستان دنیا برسانیم و گوشه ای از آلام آن‌ها را بکاهیم و در این مسیر کمک آنان باشیم.

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 21 آوریل 2015 - 3:17 ب.ظ

درود و سلام خدا بر مردم یمن و همه مجاهدان راه حق ، لعنت خدا بر آل سعود شکم پرست و بر همه ظالمان از خدا بی خبر

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی