دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

اخبار تائید نشده حکایت از این دارد که هجمه فعلی بر عیله وزارت کشور از دل جلسات ماهیانه اصلاح طلبان بیرون آمده است.

به گزارش انارما به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، هجمه اصلاح طلبان به وزارت کشور شدت گرفته است. از زمان جلوس رحمانی فضلی در ساختمان خیابان فاطمی، هر از چندگاهی افراطی ها مشی و عملکرد او را نپسندیده و به بهانه های مختلف به دنبال تحت فشار قرار دادن وزارت کشور بودند.

 

سفر نامعلوم سید حسن به گیلان  آتش تهیه حمله به رحمانی فضلی

 

جدید ترین بهانه ای که دستاویز حمله به وزارت کشور را فراهم آورده، ماجرای سفر سید حسن خمینی به گیلان و خوراکی است که انصار حزب الله در دست آنها قرار داده است. سید حسن خمینی در اظهار نظری آتش توپخانه خود را به سمت وزارت کشور هدف گرفته و با استناد به ماجرای شیراز می گوید: ضعف برخورد وزارت کشور در حادثه شیراز مقداری جریانات دیگر را هم جری کرده است.

 

همین جمله کافی بود تا رسانه های وابسته به افراطیون اصلاحات و دولت، وزارت کشور را سیبل انتقادات خود قرار دهند.

 

سایت تندروی انتخاب با گذاشتن عکس بزرگی از سیدحسن خمینی در بالای صفحه اول خود خط فشار بر وزارت کشور را کلید زده است.

 

اما همه فشارها به وزارت کشور در ماجرای سفر سید حسن خمینی خلاصه نمی شود.

 

سایت خبرانلاین نیز در روزهای اخیر با گذاشتن مطلبی در خروجی سایت خود با عنوان«ده ماه سخت پیش روی دولت / تغییر فرمانداران و بخشداران در دولت یازدهم چگونه پیش می رود؟» عملاً از عملکرد وزارت کشور انتقاد کرده و از ابراز نارضایتی حامیان دولت از عملکرد رحمانی فضلی خبر داده است.

 

در این مسیر حتی محمدرضا خاتمی دبیر کل سابق جبهه منحله مشارکت و از جمله متحصنین مجلس ششم طی روزهای اخیر در گفت و گویی به انتقاد از وزیر کشور پرداخته و گفته انتقاد ما از دولت به چینشی است که در حوزه مدیریت سیاست داخلی کشور به وجود آمده است.

 

در کنار هم قرار دادن اتفاقات و عمیق شدن در آنها، کدهایی به دست می آید که جریان افراطی دولت و اصلاحطلبان به دنبال فتح وزارت خانه استراتژیک کشور هستند و برای رسیدن به این هدف از همه ی توان خود بهره می برند.

 

اخبار تائید نشده حکایت از این دارد که هجمه فعلی بر عیله وزارت کشور از دل جلسات ماهیانه اصلاح طلبان بیرون آمده است و هرکس نقشی در این راه دارد که اشخاصی بمانند سید حسن یک نقش، و رسانه ها نقشی دیگر.

 

برای فهم این موضع نیاز به ادله و استدلال نیست کافی است به موضع گیری های شخصیتها و خط خبری رسانه هایشان توجه کنید.

 

چرا اصلاحطلبان رحمانی فضلی را بر نمی تابند؟!

 

رحمانی فضلی، وزیر کشور منش فکری خود را «اصولگرایی» می‌داند و این‌چنین از آن یاد می‌کند: «مشی فکری و اندیشه‌ای من، موضع‌گیری‌ها و گرایش‌هایم به اصولگراها نزدیک‌تر است. اصولگرایی را به‌عنوان یک اصل مبنایی در اعتقاد به ولایت، جمهوری اسلامی، دشمن‌شناسی و… قبول دارم. در افواه و افکار هم همین است و همه از من همین شناخت را دارند.» او با همین پیشینه‌ سیاسی از بهارستان رأی اعتماد گرفت. اکنون افراطی های وزیر معتدل دولت اعتدال را سدی در برابر سیاست های مخرب خود می بینند و برای همین کمر همت به حذف او از دولت بسته اند.

 

اصلاح‌طلبان حامی فتنه قصد دارند با فشار بر وزارت کشور، شرایط را برای فعالیت مجدد احزاب منحله، مانند مشارکت و مجاهدین انقلاب، فراهم بیاورند.

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی جمعه 24 آوریل 2015 - 11:41 ق.ظ

اکنون افراطی های وزیر معتدل دولت اعتدال را سدی در برابر سیاست های مخرب خود می بینند و برای همین کمر همت به حذف او از دولت بسته اند!

جانباز شنبه 25 آوریل 2015 - 7:40 ق.ظ

جالبه در دولتهای نهم ودهم ریشه اصلاح طلبان را در بخشها وشهرها هم زدند اما وزیر کشور ازوابستگی خود به اصولگران میگوید واین اولا نتیجه فشار مجلس به دولت روحانی است دوما نجابت اصلاح طلبان هنوز طلبکار هم هستید

نام و نام خانوادگی شنبه 25 آوریل 2015 - 2:06 ب.ظ

حرف حساب

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی