شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

در این جلسه رئیس شورای شهر انار فرصت را مغتنم شمرد و عملکرد خواجه پور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان انار را در این ۶ماهی که تاکنون تصدی این پست را بر عهده داشته است نقد کرد …

IMG_5010

به گزارش انارما ، جلسه شورای مشورتی و ساماندهی امور جوانان شهرستان انار با حضور دکتر اسدی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر مسئولین مربوط در فرمانداری انار برگزار شد.

در این جلسه رئیس شورای شهر انار فرصت را مغتنم شمرد و عملکرد خواجه پور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان انار را در این ۶ماهی که تاکنون تصدی این پست را بر عهده داشته است نقد کرد و گفت: آقای خواجه پور متاسفانه نتوانسته در این مدت تغییر و بهبودی خاصی در ورزش انار ایجاد کند و ای کاش یک نیروی بومی بعنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان انار انتخاب می شد.

وی افزود: از وی انتظار داشتیم در این مدت ورزش انار علی الخصوص در بخش فوتبال را بهتر از این ساماندهی کند اما متاسفانه ایشان در این مدت عملکردی بهتر از رئیس قبلی نداشته و تغییر و بهبودی خاصی در ورزش احساس نمیشود.

در ادامه خواجه پور رئیس اداره ورزش و جوانان میکروفن خود را روشن کرد و گفت: کسانی که در ورزش نیستند و تخصصی در این زمینه ندارند راجب عملکرد  من قضاوت می کنند.

وی افزود:  در این ۶ ماهی که بنده سرپرستی این اداره را بر عهده داشتم و البته هنوز حکم من صادر نشده است در مهم ترین اقدامات انجام شده لیگ دست یک و دسته دوم فوتبال انار را به پایان رساندیم و در بخش ورزش بانوان مسابقات والیبال برگزار کردیم.

خواجه پور در پایان تصریح کرد:  اینکه برخی با بزرگ نمایی مطلب ساده ای را پیراهن عثمان می کنند نشان از بی اطلاعی آن ها از اوضاع ورزش انار دارد.

محمدخادمی  عضو شورای شهر انار و رئیس شورای شهرستان انار در واکنش به این سخنان خواجه پور گفت: شما طرز بیانتان توهین آمیز است و بجای قانع کردن طرف مقابل فرافکنی می کنید.

وی افزود: شما هنوز نتوانسته اید حکم خود را برای ریاست این اداره در انار کسب کنید و این مدت زمان سنجش و ارزیابی توانایی های شماست .پس بهتر است بجای برخورد منفی و سرکوب کننده با منتقدان خود راه حلی اساسی برای بهبود وضعیت ورزش انار بیندیشید.

در ادامه این جلسه اسدی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خواستار اتمام این بحث شد و صحبت هایی  در خصوص اجرای برنامه های مختلف در هفته جوان انجام شد که مصوبه ای خاصی از طرف اسدی در پایان جلسه اعلام نشد.

IMG_5012

۱

 

IMG_5004

IMG_5003

IMG_5010

 

 

 

دیدگاه کاربران

حسین جان دوشنبه 11 می 2015 - 7:26 ق.ظ

به نظر بنده که حق با خواجه پور بود ایشان گفتند شورای شهر (آقای میرزایی)همیشه برای ایشان سنگ اندازی میکنند و مانع کار کردنش میشوند چون اناری نیست.خادمی رئیس شورای شهرهم طرفداری بیجا کردند.ای کاش در رأی گیری بعدی مردم بفهمند به چه کسی رأی میدهند.شنیدم آقای میرزایی همیشه جلسات را با سرو صداهای بی مورد و بی ربط جلسه ها را به هم میریزند.و برای آقای شهردار متأسفم که به چنین افرادی باج میدهند.ما اناری ها تا کی باید چوب ندونم کاری بعضی هارو بخوریم.به همه انتقاد بیجا دارند انکار که خودشون گل سر سبدند.

هستی دوشنبه 11 می 2015 - 9:07 ق.ظ

واقعا گل گفتی (آقا حسین)……..!!!!!!!!۱

ح-ا-ا دوشنبه 11 می 2015 - 11:48 ق.ظ

بومی وغیربومی نداره بعضی ازاناریهاهم جاهای دیگه راس کارند.نبادل اطلاعات وفرهنگ وتخصص چیزخوبی است.به امیدپیشرفت هرچه بیشترشهرمون اناروبه امیدموفقیت تمامی مسئولین اعم ازبومی وغیربومی

عشق صلح دوستی دوشنبه 11 می 2015 - 1:31 ب.ظ

سلام
اقا خادمی شما که هر روز مرغ تون رو بام یک نفر هیچ نگید
یکبار پشت شهرداری یک بار پشت فرماندار… مردم مومن ادم غریب گیر اوردید هرچی از دهن تون در میاد نثارش میکنید
درضمن چه ربطی داره به شورا شهر که دخالت میکنه در کاراداره ورزش و جوانان
حد خودتون رو بدونید
اقا میرزایی درباره شما که دیگه حرف نزنم بهتره
ای کاش کمی شخصیت و شان نماینده بودنتون رو رعایت میکنید …
همه جا حاضرید همه جاهم مخل نظم

حسن دوشنبه 11 می 2015 - 4:39 ب.ظ

خادمی و میرزایی نماینده مردم هستن حق داشتن به نمایندگی مردم حرف بزنن قانون این اجازه رو میده بهتر نبود این مسئول به جای بحث جواب میداد؟

اسماعیل دوشنبه 11 می 2015 - 7:03 ب.ظ

آخه جون مادرتون احمدمیرسین و حاج ممدخادمی درباره ورزش نظرمیدن؟اضافه وزن این دو تا روی هم به اندازه وزن یه آدم تنومنده اونوقت درباره ورزش نظر میدن؟این خواجه پور کیه من برم دستشو ببوسم؟

فیقووو دوشنبه 11 می 2015 - 8:39 ب.ظ

مسئول هستند نباید تو اموری که اصلا به انها مربوط نیست دخالت کنن

نام و نام خانوادگی دوشنبه 11 می 2015 - 11:04 ب.ظ

انار چوب ندونم کاری و بی سوادی احمد میرزایی رو میخورد (خلایق هر چه لایق)اناری ها تا زمانی این جور کسایی در راس باشند به جایی نمیرسد//////////////////////////

آتوسا سه‌شنبه 12 می 2015 - 7:23 ق.ظ

کاملا درست و متین.آقای خواجه پور بنده خدا داره زحمتشو میکشه باهاش زیاد برخورد داشتم ولی آقایان چون ایشان اناری نیست نمیگذارند کارکند.نکته قابل توجه اینکه بعضی از مدیران اناری خودمون ذره ای هم فعال نیستند.پس بومی بودنی که دادشو میزنند ملاک نیست.زمانی بومی خوبه که فعال باشه.

نفس سه‌شنبه 12 می 2015 - 8:51 ق.ظ

حرف دل همه اناری هارو زدی.دمت گرم.

کوروش سه‌شنبه 12 می 2015 - 8:55 ق.ظ

حسن جان درسته نماینده مردم هستن(که ای کاش نبودند)ولی دلیل نمیشه که گیر الکی بدن…باید نقد سازنده کرد نه نقد به دور از واقعیت.

علی سه‌شنبه 12 می 2015 - 8:47 ب.ظ

درسته که اقای خواجه پور اناری نیست ولی از زمانی که ایشان امده بعد از پنج الا شش سال ما اناریها بزرگترین اردوی ورزشی رو در استان داشتیم تیم والیبال خانمها وارد مسابقات استانی شده والیبال اقایان بعداز شش سال دوباره احیا شده وجام بر گزار شده.فوتبال اقایان را برای تصمیم گیری بخود ورزشکاران وسرپرستان واگزار کرده ورای گیری کرده وتمام مسابقات فوتبال وجامها بر گزارشده تیم کاراته خانمها در کشور مقام اورده زمین چمن را به کمک شهرداری واداره ورزش تعمیر کرده تیم رزمی اقایان در استان مقام اور شده به تمام مناطق شهرستان انار به یک چشم نگاه میکنه این نیست که بگه فقط انار ورزش روستا ها وبخشهای اطراف فعال شده همه این کارها درتربیت بدنی صورت گرفت که همه قبوض اب برقش مانده بوده.این اقایان میخوان بگن همه کاره شهر مایم وعوام فریبی میکنن برای رای جمع کردن وثروت اندوزی خودشون یکی بیاد مال دارای اقایونو نقد کنه . خودم شنیدم میرزای به خواجه پور گفت من نمیزارم شهرداری کمکی به تربیت بدنی بکنه .احسنت به شما اقای خواجه پور که الحق ورزش کاری و اخلاق ورزشی داری وبرای ورزش کاران وجامعه فداکاری می کنی

اکرم سه‌شنبه 12 می 2015 - 11:08 ب.ظ

تا بوده همین بوده…..
همیشه اونی که برای مردم واقعا زحمت میکشه،مورد هدف و حملات و انتقادات دیگران قرار میگیره.
واقعا متاسفم که به جای اینکه به فکر پیشرفت ورزش شهرمون باشیم، موضوعات بی اهمیت رو بزرگ جلوه میدیم و بر سر مسئولین زحمتکش مانع تراشی میکنیم.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی