شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

دادگستری انار نهایت همکاری را با شهرداری در بحث تخریب خانه های فرسوده و متروکه ای خواهد داشت که محل تجمع معتادین شده است …

IMG_5148

به گزارش انار ما ، مرتضی رعیتی دادستان شهرستان انار دوشنبه شب در جمع اعضای شورای شهر ابتدا در خصوص مشکلی که اخیرا در زمینه مجوز ترخیص میت در پزشک قانونی شهرستان انار پیش آمده بود و منجر به ساعت ها سرگردانی و ناراحتی خانواده ی داغ دیده شده بود گفت: حتما تذکری جدی به آقای گرجی مسئول پزشکی قانونی شهرستان داده خواهد شد که از این به بعد دیگر این مشکل تکرار نشود و در ساعاتی که ایشان در این بخش نیستند حتما بجای ایشان آقای زارع و یا شخص دیگری باید پاسخگو باشد و به هیچ عنوان پزشکی قانونی شهرستان نباید در ساعات اداری تعطیل باشد.

وی افزود: در اینگونه موارد همیشه خانواده ای متقاضی هستند که بخاطر غم از دست دادن نزدیکان خود از لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی نیستند و تعلل و سرگردانی این افراد در این شرایط اصلا پذیرفته نیست و این مشکل دیگر نباید تکرار شود.

توضیح انارما:لازم بذکر است موضوعی که دادستان انار به آن اشاره کرد در هفته گذشته رخ داده است که فردی از اهالی اصفهان در محدوده ی شهرستان انار فوت می کند و به سردخانه ی اورژانس انار انتقال می یابد و خانواده داغ دیده از آنجایی که باید میت را به اضفهان انتقال می دادند سریعا برای انتقال میت و کسب مجوز ترخیص اقدام میکنند اما در سایه سهل انگاری پزشکی قانونی فردی در آن روز از سوی این نهاد پاسخگو نبوده است و خانواده ی فرد متوفی ساعت ها در اورژانس انار سرگردان بوده است.

دادستان شهرستان انار در ادامه و در خصوص برخورد مامورین راهنمایی و رانندگی با راکبان وسایل نقلیه در سطح شهر انار گفت: مرتبا به مامورین راهنمایی و رانندگی گوشزد میکنیم که به مردم در زمینه رعایت نکات ایمنی سخت نگیرید و وسلیه نقلیه را بدون مشاهده ی جرم محرز به هیچ وجه متوقف نکنید  و صرفا حضور شما بر سر چهاره راه ها برای برقراری نظم و اجرای قانون کافی است.

رعیتی در ادامه و در خصوص امنیت شهر انار  گفت: خوشبختانه انار شهرستانی با امنیت بالا و بی نقص است و این ویژگی نشان از فرهنگ بالای مردم این دیار دارد.

وی افزود: در بحث تامین امنیت کوچه های سطح شهر انار از گشت های نیروی انتظامی خواسته ایم که مرتبا در سطح شهر فعال باشند چرا که حضور مرتب این گشت ها مطمئنا برای سارقان بازدارندگی خواهد داشت و ضریب امنیت را بالا می برد.

اولین دادستان انار در پایان خاطر نشان کرد: دادگستری انار نهایت همکاری را با شهرداری در بحث تخریب خانه های فرسوده و متروکه ای خواهد داشت که محل تجمع معتادین شده است .

IMG_5140

دیدگاه کاربران

من سه‌شنبه 12 می 2015 - 2:03 ق.ظ

خیلی عالیه اگه راهنمایی رانندگی این کارو انجام بده

علی زینل سه‌شنبه 12 می 2015 - 6:24 ق.ظ

آغایون داداشام
اول برید از امور اداری اورژانس انار برنامه شیفت کاری جناب آقای دکتر گرجی رو تهیه کنید بعد اقدام کنید به فوت تا بازمانداگان گرام در راهروهای پیچ در پیچ اورژانس بسان روح شما سرگردان نگردند.
راهنمایی رانندگی هم که گیر داده به خیابون امام..اگه راست میگین دم به ساعت نقاط دیگر شهر هم سر بزنیدمثلا این چهارراه منفتی به برکت وجود سوپری و میوه فروشی همیشه خدا یک طرفه هست(سوبله چوبله پارک کردند).

ح-ا-ا سه‌شنبه 12 می 2015 - 9:00 ق.ظ

باتشکرازسایت انارماوتشکرویژه ازدادستان محبوب انار
خواهشا موضوع نبودن پزشک قانونی وسهل انگاری آن رابطورویژه پیگیری نمایید

علی سه‌شنبه 12 می 2015 - 9:40 ق.ظ

یه زمانی عبدلی رئیس راهنمایی رانندگیبودکسی قدرشوندونست حالا که رفته…

عباس سه‌شنبه 12 می 2015 - 3:05 ب.ظ

خداخیرت بده دادستان عزیز.الهی که خیر از عمروجوونی و زندگیت ببینی. به پلیسا بگو که اینقدر مردم و اذیت نکنن.اگه بدونی که کجاها میرند پنهون میشن تا مردم و به دلیل نبستن کمربند جریمه کنند.

نسل جوان سه‌شنبه 12 می 2015 - 11:06 ب.ظ

با سلام
بنده هم با عباس کاملا موافقم

تو امینشهر هم پلیس نسبت به موتور سیکلت ها خیلی سخت گیره
و مردم رو اذیت میکنن

وکیل چهارشنبه 13 می 2015 - 1:50 ق.ظ

با سلام .
یک راست می رم سراصل مطلب :
۱- … در حضور اعضای شورای شهر به وضوح در صحبت های ایشان آمده است .
۲- ایشان خود می دانند که برابر قوانین کشور , پا را از حد فراتر گذاشته و در امورات پلیس دخالت کرده است .
۳- ایشان خود می دانند که وظیفه اصلی شان چیز دیگری است و نمی توانند به پلیس بگویند اینکار را بکن . آن کار را نکن مگر در چارچوب قانون آن هم وقتی که نیاز به هماهنگی با ایشان را داشته باشد .
۴- متولی برقراری نظم و امنیت ترافیکی و حضور واحدهای گشتی فرمانده مستقیم منطقه است و به دور از انصاف است بگوییم از زمان حضور ایشان این اتفاقات رخ داده است و واحدهای کشتی بیشتر شده اند .
۴- این در حالیست که نه تنها ایشان در برخورد با افراد سابقه دار هیچ گونه کمکی ننموده اند بلکه باعث شده اند که حس بدبینی “آزاد شدن پس از دستگیری ” در اذهان مردم به واسطه کارهای ایشان اتفاق بیفتد که این خوشایند نیست و باعث متجری شدن بزهکاران خواهد شد .
۵- ضمنا بدانید پلیس مجری قانون است و در برخی موارد فقط نیاز به هماهنگی با دستگاه قضا هست و این به معنی آن نیست که ایشان در امورات پلیس جامعه “”” دخالت””” نماید .

هستی چهارشنبه 13 می 2015 - 7:55 ق.ظ

خب وقتی بسته باشه که جریمه نمیکنن، شماهم ببندید تاجریمه نشید
پلیس جریمه میکنه اونایی کمربندنبستند رو….
بستن کمربند به نفع خودتونه چرا که اگه خدایی نکرده تصادف کردین مشکل خاصی براتون پیش نیاد…
بیایید ازهمین حالابفکر سلامت خود وبقیه باشیم بابستن کمربند وگفتن بدیگران بابت بستن کمربند ضامن سلامت خود وخانواده خود باشید!!!!

مطلع پنج‌شنبه 14 می 2015 - 12:35 ق.ظ

سلام علی آقا
یه نکته بسیار تا بسیار قابل تامل :
۱-چرا تا وقتی که آقای عبدلی حضور داشتند تلوهای راهنمایی سطج شهر نصب نشده بودند ؟ (تعداد تابلوهای نصب شده در سال گذشته و امسال بسیار بالاست _از شهرداری استعلام بگیرید )
۲- حضور فرد در یک مکان مشخص بیانگر عملکرد لحظه ای ایشان نیست .
۳- آیا بهتر نیست بجای اینکه بگوییم جای فلانی خالی , بیشتر به فکر سلامت خودمان باشیم و فقط از قانون تبعیت کنیم
۴- آیا باید انار را به اینکه قانون را رعایت می کند و مثل یزدی ها در صدد برتر و مطرح شدن در کشور هستیم فکر کنیم یا اینکه بگویند نمی خواهند و نمی شود ؟؟؟؟؟؟

ناشناس پنج‌شنبه 14 می 2015 - 12:37 ق.ظ

چرا جواب ها را اینقدر دیر به دیر بررسی می کنید ؟
مث بقیه سایت ها مانور بده روی یه خبر .
تعدد بالای خبر خوبه ولی سعی کن در یک فضای آروم جو بدی و با مطرح نمودن سوال مثلا در همین مسئله بالا مخاطب جذب کنی

دلواپس پنج‌شنبه 14 می 2015 - 12:30 ب.ظ

به به شورا شا کار کرده چه جلسه مهمی بوده !!!!!!!!!! یعنی تو انار مشکل همینه ؟؟؟؟ خدا قووووووتتتتتت

شورا پنج‌شنبه 14 می 2015 - 5:48 ب.ظ

دلواپس راس میگه اخه شورا -دادستان – موتور- راهنمایی رانندگی -گشت چه ربطی به این جلسه دارن ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
ازخودشونو وظیفشونو کارایی که انجام دادن ومیدن میگفتن !!!!!!!!!!!!!!!!!!
انار محل کسب تجربه نیست بخدااااااااااااااا ازمایشگاه هم نیست بخدااااااااااااا
خدایا خودت کمک کننننن

فاطمه شنبه 16 می 2015 - 12:00 ق.ظ

راستی از اورژانس گفتی میخواسم دیگه زایشگاشون راه افتاده چقد تمیز و تشکر ویژه از دکتر گنجی و ماماهای اناری که با حوصله کارمونو راه انداختند

مهدی شنبه 16 می 2015 - 3:54 ب.ظ

سلام

اکبر سه‌شنبه 19 می 2015 - 11:18 ب.ظ

با سلام درست که راهنمایی رانندگی باید جریمه کنه ولی مردم ازاری قانون نیست میان ماشین و موتور مدم رو میگیرن بخاطر این که اذیت کنند میفرستند کلانتری امداد سیار دوروز اونجا مردم الاف میکنند بعد دوباره تازه میری راهنمایی بعد اگاهی به خاطر اینکه خودشون بیکار نباشند هی کاغذ بازی به خدا حق این مردم خوب انار این نیست که چند نفر که تازه اومدنند بخواهند از این مردم نجیب زهر چشم بگیرند قضاوت با خودتون

متأسف چهارشنبه 20 می 2015 - 6:48 ق.ظ

با سلام از دادستان بپرسید پرونده اون زن بی گناه که قبل از عید مورد ضرب و شتم قرار گرفت چی شد نکنه پارتی بازی شده که مجرم راست راست می چرخه اگه امنیت اینه وای به حال ناامنی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی