جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

فرمانده انتظامی شهرستان انار در راستای آگاهسازی عمومی ، موادی از آیین نامه راهنمایی و رانندگی را به منظور افزیش اطلاعات عموم مردم به شرح زیر اعلام کرد:…

اطلاعیه پلیس راهنمایی و رانندگی
به گزارش انار ما ، فرمانده انتظامی شهرستان انار در راستای آگاهسازی عمومی ، موادی از آیین نامه راهنمایی و رانندگی را به منظور افزیش اطلاعات عموم مردم به شرح زیر اعلام کرد:
ماده ۹۳ (تصادفات با اشیا یا حیوانات)
رانندگانی که با حیوانات _ اشیا و تاسیسات و مانند آنها تصادف و ایجاد خسارت می نمایند باید به منظور جلوگیری از بسته شدن راه و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی دیگر در صورت امکان حیوان مرده و یا مصدوم و همچنین اشیا باقی مانده در محل تصادف را از سطح سواره رو بیرون برده و موظفند صاحبان و مالکان آنها یا ماموران راهنمایی و رانندگی و یا پلیس راه از وقوع تصادف آگاه نمایند.
ماده ۹۹ آیین نامه راهور(فرمان پلیس)
کنترل و تنظیم عبور و مرور ممکن است به وسیله چراغها یا خط کشی یا تابلوها_ نوشته ها و ترسیم ها با ماموران راهنمایی و رانندگی و پلیس راه و یا با هر وسیله دیگری که بر حسب مورد لازم باشد به عمل آید در هر حال فرمان پلیس راهنمایی که ممکن است مغایر با پیام علایم یا مقررات در محل باشد مقدم خواهد بود.
ماده۱۰۲ آیین نامه راهور(در خصوص گردش به راست در تقاطع ها ی دارای چراغ راهنمایی)
در تقاطع هایی که مسیر جداگانه گردش به راست به وسیله جدول یا خط کشی تعبیه نشده است در هنگامی که چراغ راهنمایی و رانندگی قرمز است رانندگانی که قصد گردش به راست داشته باشند در صورت نصب تابلوی ویژه ای که گردش به راست را مجاز اعلام می نماید می توانند از منتهی الیه سمت راست راه و یا بار عایت احتیاط و حق تقدم عبور وسایل نقلیه و پیادگانی که با چراغ سبز در حال عبور می باشند وارد راه مجاور سمت راست شوند.
از رانندگان محترم تقاضا می شود با رعایت قوانین و مقررات ضمن پیشگیری از هرگونه حادثه با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی همکاری نمایند.

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی دوشنبه 18 می 2015 - 9:53 ق.ظ

این پلیس راهنمایی و رانندگی محترم شبها یه یکی دو ساعتی چهارراه *مننفتی* هم بیاد

دادستان دوشنبه 18 می 2015 - 11:11 ق.ظ

سلام ب این برادرا بگید نمیخواد قانون بگن جریمه کنن، سر پیچ ماشین پارک کردن انگار ن انگار تو ایستگاه خط واحد ماشین هست وسیله مغازه دارا هست… اصلا ی وضعیه

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 19 می 2015 - 10:57 ب.ظ

سلام دوست من
چهارراه *مننفتی* یعنی چی؟؟؟
فکر کنم یکی *ن* کافی باشه یعنی بهتر بود مینوشتی *منفتی*
ای کاش هرچه زودتر یه اسم درست و حسابی برا این چهارراه و خیلی از تقاطع های دیگه در سطح شهر انار انتخاب می شد…
آقای شهردار این کار فقط کار خودته!
من اگه مسئول بودم به خاطر آقای محمد شکرالهی که از قدیم این چهارراه به نام مستعار ایشون نام برده میشده نام این چهارراه رو یکی از نام های زیر میگذاشتم:
چهارراه محمدشکرالهی
چهارراه شکرالهی
چهارراه شکراله یا هر اسمی که آقای شکرالهی خودشون پیشنهاد کنن!

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 21 می 2015 - 12:39 ب.ظ

نه اینکه حالا اتوبوس ها شهری برای پارک کردن جا ندارن . چرا مغرضانه می نویسی ؟ فرهنگ ادب و مطبوعات از بین رفته

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی