جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

فرمانده انتظامی شهرستان انار در جمع اولیا و مربیان مدرسه رحیمی بیان داشت: والدین بایستی ضمن تشخیص استعداد فرزندان خود ظرفیت های اجتماعی آنها را نیز به طور مداوم افزایش دهند…

DSCN2314
خانواده مهمترین و اصلی ترین کانون پرورش افراد جامعه و موثرترین مکان جهت رفتار سازی فرزندان می باشد.
به گزارش انار ما، فرمانده انتظامی شهرستان انار در جمع اولیا و مربیان مدرسه رحیمی بیان داشت: والدین بایستی ضمن تشخیص استعداد فرزندان خود ظرفیت های اجتماعی آنها را نیز به طور مداوم افزایش دهند.
وی افزود: با توجه به گسترش روزانه تکنولوژی های ارتباطی و آسیب های اجتماعی موجود در جامعه شناخت نقاط ضعف و قوت فرزندان بایستی توسط والدین شناسایی شده و آنها را در مقابل آسیب ها مقاوم نمایند.
غضنفری در ادامه بیان داشت: توانمندیهای هوشی و استعداد فکری نسل امروز، حس کنجکاوی و استفاده از امکانات جدید ،یکی از دغدغه ها ی خانواده ها می باشد که استفاده از مشاوران در مدارس می تواند به والدین کمک نماید.
این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: در آستانه تعطیلات مدارس و فصل تابستان همراهی والدین در استفاده مطلوب فرزندان از این فرصت و جلوگیری ار انحراف احتمالی تاکید نمود.

DSCN2322

DSCN2314

DSCN2324

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی