شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024

اینکه دشمن در مقابل جنایات وحشیانه سعودی‌ها در یمن و حکم ناعادلانه اعدام آیت‌الله شیخ نمر ‌سکوت می‌کند، اما در مقابل سرفه نابهنگام فتنه‌گران و ضدانقلاب فریاد دفاع از حقوق بشر‌ سر می‌دهد، می‌خواهد چهره مقتدرانه نظام اسلامی و ملت ایران را مخدوش کند…

حجت الاسلام منتظری در نماز جمعه این خفته شهربابک اعلام کرد
به گزارش انارما ، حجت‌الاسلام حسن منتظری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان انارو  امام جمعه شهربابک  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: هیچ مسئولی در نظام اسلامی حق ندارد، طلبکارانه و با تندی و بداخلاقی با مردم برخورد کند
وی مردم را ولی‌نعمتان واقعی دانست و گفت: سیره امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همیشه بر این بوده که مردم ولی‌نعمت ما هستند و باید قدردان مردم بود.
امام جمعه شهربابک با تبریک عید مبعث اظهار داشت: هدف خداوند متعال از بعثت نبی گرامی اسلام (ص) تحول درونی انسان‌ها و ایجاد عدالت اجتماعی بوده است.
وی افزود: مردم تشنه عدالت هستند و مسئولان نظام اسلامی باید با تهذیب نفس و رعایت تقوا عدالت را در جامعه پیاده کنند، هر چه جامعه به سوی عدالت اجتماعی پیش برود به هدف بعثت نزدیکتر شده است.
منتظری علت گستاخی‌های آل‌سعود را حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و سکوت مجامع بین‌المللی از جنایات آنها دانست و گفت:اینکه دشمن در مقابل جنایات وحشیانه سعودی‌ها در یمن و حکم ناعادلانه اعدام آیت‌الله شیخ نمر ‌سکوت می‌کند، اما در مقابل سرفه نابهنگام فتنه‌گران و ضدانقلاب فریاد دفاع از حقوق بشر‌ سر می‌دهد، می‌خواهد چهره مقتدرانه نظام اسلامی و ملت ایران را مخدوش کند.
وی ‌نشست کمپ دیوید را ‌در راستای خیانت به امت اسلامی دانست و‌ عنوان کرد: سران مرتجع کشورهای عربی با حضورشان در کمپ دیوید علاوه بر اینکه اعلام سرسپردگی خودشان را به شیطان بزرگ اعلام می‌کنند، قصد نجات آل‌سعود از باتلاقی را دارند که طی ۵۰ روز گذشته هیچ نتیجه‌ای به غیر از شکست برای آنها در پی نداشته است.
خطیب جمعه شهربابک به موضوع خانواده از دیدگاه اسلام اشاره کرد و افزود: بی‌توجهی به کانون خانواده و ازدواج‌های بی‌اساس و عدم رعایت دستورات دینی و اخلاقی مشکلات عدیده‌ای را برای خانواده‌ها ایجاد کرده که آمار بالای طلاق حکایت از این موضوع دارد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: جوانان قبل از ازدواج یک دوره مباحث اخلاقی خانواده را از دیدگاه اسلام مطالعه کرده و با بینش دینی و معنوی بنیان خانواده را پی‌ریزی کنند.

دیدگاه کاربران

نسیم جنوب دوشنبه 18 می 2015 - 9:00 ق.ظ

باسلام وبا درود برمحبت وحدت وامنیت آرد و .ودود
از پیامبر از ولایت اینهم خوبی روان است همچورود
چون محبت وحدت ارد به امروز وبه فردافضل و جود
همچو بسم الله دوای درد وزخم چشم نادان وحسود
محبت راست انسان است وایمان
ره رفتن به وحدت کرده اسان
یهودی داشت خاکستر به دامان
محبت کرد رسول او گشت مسلمان
باتشکر وسلام برعزیزانیکه از وحدت گوینند درکلام
با محبت با صلابت برخود .و بردیگر خود بگذارنند احترام
……….والسللام………

ح-ا-ا دوشنبه 18 می 2015 - 1:24 ب.ظ

بسیارعالی فرمودند

ای خداکسی هست ب دادم برسه سه‌شنبه 19 می 2015 - 1:11 ب.ظ

 آقای انار ما.خداوکیلی ب خدا ب هرکسی ک میپرستید ب سند خانه های کوچه آیت الله خامنه ای۵و۷رسیدگی کنید.تو کوچه ب خانه های جنوبی سند دادند ب خانه های شمالی ندادند.میریم پیش مهندس ترابی میگه برید اداره مسکن .اداره مسکن میگه ربط ب شرکت سپهرکرمان داره.شرکت سپهرکرمان هم هر روز میگن هیت مدیرش عوض شده.دوماه .دو ماه …صبرکنید تامدیرش معلوم بشه.ب خدا کارسند دارم میخوام خونمو بفروشم .الان۱۰ساله ک دارن دوماه دوماه میکنند.ب خداخسته شدم.خداخیرتان بده ی کاری کنید اگه راست میگید.از دی ماه گذشته همش یک ماه یک ماه دواندنمون.جالبه که اداره مسکن اومده تو خانه جنوبی هاش اداره زده ک سند داره.ب خداحق و ناس و خدانمیگذره ازش.ب خدا

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی