یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت: دشمن به دنبال جلوگیری از الگو شدن راه و منش امام خمینی(ره) برای جهانیان است و از مسئولین ما انتظار میرود مواظب باشند تا شخصیت حقیقی امام به درستی به مردم معرفی شود. ابراهیمی خاطر نشان کرد: […]

امام جمعه شهرستان انار در خطبه های این هفته

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت: دشمن به دنبال جلوگیری از الگو شدن راه و منش امام خمینی(ره) برای جهانیان است و از مسئولین ما انتظار میرود مواظب باشند تا شخصیت حقیقی امام به درستی به مردم معرفی شود.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم از مشکلاتی که امروزه برایمان پیش آمده رهایی پیدا کنیم باید به امام (ره) اقتدا کنیم و اگر بخواهیم مثل گذشته در دنیا بدرخشیم و در مقابل قدرت های بزرگ بایستیم باید خط و راه واقعی امام را پیدا کنیم و در آن مسیر حرکت کنیم.

امام جمعه انار با اشاره به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری که فرموده بودند:” اگر راه امام را گم کنیم یا عمدا به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد” گفت:این سخنان هوشمندانه رهبر معظم انقلاب خیلی معنا داشت که ایشان دیروز فرمودند و ملت خیلی باید به این جمله توجه داشته باشد  چرا که در این سی و چندسال بعد از انقلاب این عبارت نه از امام خمینی و نه از ایشان شنیده نشده بود.

وی در خطبه دوم با تبریک سالروز انتخاب مقام معظم رهبری بعنوان ولی امر و رهبر ایران گفت: حضرت آیت الله خامنه ای به خوبی توانستند خلا

امام را در این سال ها پرکنند و کشتی نجات جمهوری اسلامی ایران را در دنیای متلاطم پر از فتنه به سلامت به مقصد نهایی نزدیک نماید.

یکی از ویژگی های حضرت امام که توانست انقلاب را به پیروزی برساند و مملکت را اداره کند استحکام و سازش نپذیری و اعتماد نکردن به قدرت های بیگانه بود و این باید الگوی امروزه ی سیاستمداران ما باشد.

امام جمعه انار در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه همه ما دست روی دست گذاشته ایم و نشسته ایم و فقط چشممان به مقام مظعم رهبری است و همه توقع داریم که بار انقلاب را ایشان تنهایی به دوش بکشد و این اشتباه است و هرکسی باید به وظیفه انقلابی خود عمل کند . خداوند را شاکریم که رهبری به ما عنایت کرده که قدم جای پای امام(ره) نهاده است.

وی افزود: به صراحت میگویم اگر مقام معظم رهبری و ولایت در این مملکت نبود عده ای در بدنه های دولت ها بودند و هستند که یک شبه ممکلت را به باد می دادند.

 

 

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی