جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

تمرکز حلقه های صالحین بیشتر بحث های تربیتی و بصیرتی است تا نوجوانان بتواند با مباحث تربیتی و بصیرتی در زندگی خود آشنا شوند…

IMG_7045

به گزارش انارما ، حجت الاسلام رضایی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه برگزاری دوره آموزشی سرگروه های حلقه های صالحین در انار  در مصاحبه با انارما گفت:این دوره ها در کل استان کرمان برگزار میشود و امروز هم اولین دوره آموش مقدماتی سرگروه های حلقه های صالحین در انار  می باشد که این دوره به مدت سه روز برگزار میشود و مباحثی که در این سه روز اساتید مطرح می کنند در خصوص نوع حلقه داری ، مسائل تربیتی ،مهارتی ،بصیرتی و معرفتی می باشد.

وی افزود: در بحث بصیرتی مخصوصا طبق بیانیات مقام معغظم رهبری گفتمان ولایت ،بحث های هسته ای و مسائل روز کشور که در رسانه ها منعکس میشوند اساتید در کلاس های آموزشی برای  سرگروه ها توجیه می کنند و سرگروه ها بعد از پایان کلاس ها در مساجد ، تکایا و پایگاه های بسیج برای اعضای حلقه های صالحین تشریح میکنند.

حجت الاسلام محمدرضایی در پایان خاطر نشان کرد:تمرکز حلقه های صالحین بیشتر بحث های تربیتی و بصیرتی است تا نوجوانان بتواند با مباحث تربیتی و بصیرتی در زندگی خود آشنا شوند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی