جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

با توجه به اینکه شهروندان اناری در بخش تفریحات و شب نشینی از پارک های سطح شهر مخصوصا پارک امامزاده محمدصالح(ع) استفاده میکنند با یک برنامه ریزی فرهنگی میتوان برنامه های فرهنگی تاثیر گذار از جمله سرود ، تئاتر و مسابقات قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان در پارک های سطح شهر اجرا کرد…

IMG_7184

به گزارش انارما ، جلسه مجمع بسیج شهرستان انار عصر دیروز سه شنبه در سالن اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

IMG_7188

در ابتدای این جلسه سرگرد مرادی زاده فرمانده سپاه انار به استفاده از ظرفیت فرهنگی انار در بخش گردشگری و تفریحات سالم اشاره کرد و گفت:آستان مقدس امامزاده محمدصالح(ع) و زیارتگاه شهیدگمنام دوظرفیت فرهنگی و معنوی بزرگی است که در شهرستان انار قرار دارد و خوشبختانه این دو همواره به نحو مطلوب مورد توجه مردم قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به اینکه شهروندان اناری در بخش تفریحات و شب نشینی  از پارک های سطح شهر مخصوصا پارک امامزاده محمدصالح(ع) استفاده میکنند با یک برنامه ریزی فرهنگی میتوان برنامه های فرهنگی تاثیر گذار از جمله سرود ، تئاتر  و مسابقات قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان  در پارک های سطح شهر اجرا کرد.

IMG_7190

IMG_7198

در ادامه جلسه رای گیری انتخاب رئیس مجمع بسیج برگزار شد و حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه انار با کسب اکثریت آراء بعنوان رئیس این مجمع انتخاب شد.

حجت الاسلام ابراهیمی در سخنانی کوتاه با اشاره به اهمیت بسیج در جامعه گفت:بسیجی بودن مختص به داشتن کارت فعال بسیج نیست چرا که هرکسی از ارزش های انقلاب اسلامی صیانت کند افتخار بسیجی بودن را دارد.

IMG_7206

این جلسه با معرفی کارگروههای فرهنگی ،اقتصادی ،بهداشت و درمانی و …مجمع بسیج شهرستان انار ادامه یافت.

IMG_7184

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی