دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

در این بازدید تعداد ۶۰سبد کالا از کمک های ستاد زکات به نیازمندان تحویل بهزیستی گردید و همچنین جهت بیمه معلولین تحت پوشش بهزیستی کمک هایی از ستاد زکات به بهزیستی تعلق خواهد گرفت…

IMG_9045

به گزارش انارما ، به مناسبت در آستانه هفته بهزیستی، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه و رئیس ستاد زکات شهرستان انار به همراه حجت الاسلام رشیدی مسئول ستاد زکات از اداره بهزیستی انار بازدید و طی جلسه ای با حضور مجید پوداتات مشکلات و نیاز های این مجموعه را بررسی کردند.

در این جلسه مقرر شد جهت همکاری بیشتر بین ستاد زکات و بهزیستی شهرستان انار و ارائه کمک از طریق ستاد زکات به مددجویان بهزیستی ریاست بهزیستی ،بعنوان عضو ستاد زکات در حلسات بعدی ستادزکات شهرستان دعوت شود.

در ادامه نیز  تعداد ۶۰سبد کالا از کمک های ستاد زکات به نیازمندان تحویل بهزیستی گردید و همچنین جهت بیمه معلولین تحت پوشش بهزیستی کمک هایی از ستاد زکات به بهزیستی تعلق خواهد گرفت.

همچنین در این جلسه مقرر گردید سالن جلسات بهزیستی که نیمه ساز است با مساعدت ستادزکات تکمیل گردد .

IMG_9043

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی