جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

با توجه اینکه در روز های آینده با انسداد جاده اصلی ، جاده موقت محل تردد وسایل نقلیه میشود از مسئولین اداره راه و شهرسازی تقاضا میشود حتما بر روی ایمنی و قانونی بودن مسیر موقت نظارت داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار دیگری در این مسیر نباشیم…

احدث پل کمربندی انار

به گزارش انارما ،چندی است که عملیات احداث پل تقاطع غیر همسطح کمربندی انار آغاز شده است و پیشرفت پروژه با توجه به گستردگی محل احداث پل  ،رضایت بخش بوده است.

اما از آنجایی که قسمت اصلی احداث پل خطرناک ترین  ناحیه این تقاطع از لحاظ تعداد تصادفات می باشد نیاز است که حتما در صورت انسداد جاده برای ساخت پل و انتقال تردد وسایل نقلیه به جاده ی موقت علایم ایمنی جاده بطور کامل نصب شود .

چرا که متاسفانه عدم ایجاد علایم ایمنی در جاده گلشن و در نزدیکی ایجاد زیرگذر ،موجب تصادفات و واژگونی وسایل نقلیه در ماه های گذشته شده است.

از طرفی کمربندی انار از همان ابتدا هم خطرساز بوده و همواره بستر رخ دادن حوادث ناگواری بوده است که منجر به فوت و زخمی شدن بسیاری از هموطنان شده است.

لذا با توجه اینکه در روز های آینده با انسداد جاده اصلی ، جاده موقت محل تردد وسایل نقلیه میشود از مسئولین اداره راه و شهرسازی انتظار میرود حتما بر روی ایمنی و قانونی بودن مسیر موقت نظارت داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار دیگری همچون حادثه دیروز در این مسیر نباشیم.

خبر مرتبط:حادثه در کمربندی انار/ مصدوم از لای آهن پاره ها بیرون کشیده شد+تصاویر

احداث پل انارما

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی